zales store briarwood 1248239

עלייה חזקה במכירות התכשיטים בארה"ב בחודש יולי

מכירות תכשיטי ושעוני היוקרה בארה"ב רשמו עלייה של 6.7% בחודש יולי 2017, לעומת יולי אשתקד, כך שמראה הגרף שלפניכם.

 

המכירות הסתכמו בחודש יולי בכ-6.3 מיליארד דולר, כך עולה מנתונים לא סופיים שמפרסם משרד המסחר האמריקאי. מדובר בביצועי המכירות הטובים ביותר מאז חודש ינואר שעבר, אז נרשמה גם כן עלייה של 6.7% במכירות.

 

ביולי נרשמה אף עלייה חודשית גבוהה יותר מזו שנרשמה ביולי 2016, ועמדה על 4.8%.

מכירות שעונים תכשיטים ארה"ב
צילום:IDEX Online

 

חודש חזק לתכשיטנים מומחים

 

תכשיטנים מומחים בשוק האמריקאי זכו שוב בנתח שוק על חשבון קמעונאים המוכרים תכשיטים לצד מוצרים אחרים, ורשמו מכירות בהיקף של קרוב ל-2.5 מיליארד דולר.

 

בחודש יולי, נרשמה עלייה חודשית חדה של 11% במכירות של תכשיטנים מומחים. קמעונאים המוכרים גם תכשיטים, לעומת זאת, רשמו עלייה שנתית של כ-4.2% במכירות.

 

הגרף שלפניכם מסכם את מגמות המכירות של תכשיטנים מומחים מאז תחילת 2017. מבחינת התכשיטנים בארה"ב, נרשמה בחודשים האחרונים צמיחה חזקה בביקוש. העלייה במכירות של תכשיטנים מומחים הייתה גבוהה יותר מהעלייה בכלל מכירות התכשיטים, הכוללות מכירות תכשיטים על ידי קמעונאים המוכרים גם מוצרים אחרים.

מכירות תכשיטים תכשיטנים ארה"ב
צילום:IDEX Online

 

תכשיטנים מומחים זוכים בנתח שוק

 

באופן כללי, תכשיטנים מומחים אמנם התקשו מאז תחילת השנה ביחס לקמעונאים המוכרים גם תכשיטים, אך יוני היה החודש השני ברציפות שבו רשמו תוצאות טובות משמעותית מאלו של קמעונאים המוכרים גם תכשיטים.

 

שעוני היוקרה עולים על תכשיטי היוקרה

 

בחלוקה לקטגוריות, מכירות תכשיטי היוקרה רשמו ביולי עלייה של כ-6.7%, ואילו מכירות שעוני היוקרה עלו ב-7.1%. היה זה החודש השני ברציפות שבו מכירות השעונים היו חזקות יותר ממכירות התכשיטים.

 

ירידות בביקוש הצרכני ביולי

 

סך המכירות הקמעונאיות, של כל הסחורות להוציא כלי רכב, רשמו ביולי עלייה של 2.9%, לאחר עלייה של 3.7% ביוני. כלל מכירות התכשיטים והשעונים רשמו עלייה גבוהה אף יותר, בשיעור של 6.7%, לעומת 5.9% בחודש יוני. הגרף לפניכם מציג את מגמות המכירות של כלל המכירות הקמעונאיות (בירוק) לעומת מכירות התכשיטים (באדום).

תכשיטים שעונים מכירות קמעונאיות
צילום:IDEX Online

 

תחזית אופטימית למכירות התכשיטים ב-2017

 

רשתות תכשיטים אמנם מדווחות על מכירות חלשות באופן כללי ברבעון הפיסקאלי שהסתיים במרץ 2017, אולם תכשיטנים עצמאיים מדווחים על עליות חזקות יותר במכירות.

 

התחזית הנוכחית שלנו היא כי מכירות התכשיטים בשוק האמריקאי ירשמו ב-2017 עלייה שנתית של כ-4%.

 

אלברט רובינסון, IDEX Online

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן