las vegas art 1453576

יהלומי שלמה ביצ׳אצ׳י מתכננת להרשים בתערוכת JCK לאס וגאס הקרובה

ב-JCK הנוכחית, שלמה ביצ׳אצ׳י, נשיא יהלומי שלמה ביצ׳אצ׳י, אומר כי מטרתו לעשות שרירים ולהציג את יכולותיו כמוביל שוק:

 

האנרגיה וההתלהבות של שלמה ביצ׳אצ׳י (Shlomo Bichachi) נראות בלתי נדלות. לאחר כמעט 40 שנה בעסק, ביצ׳אצ׳י אף פעם לא מאבד את הברק בעיניו כשהוא מדבר על יהלומים. מייסד יהלומי שלמה ביצ׳אצ׳י, ענקית יצור יהלומים איכותיים בליטוש ישיר – יצואנית היהלומים ה-15 בגודלה בישראל ב-2014, עם יצוא של למעלה מ-46 מיליון דולר – החל את דרכו כנער שליחויות של אחת החברות בבורסה ברמת גן. לאחר הפסקה שב לתעשיה ב-1992 כמלטש יהלומים, מהר מאוד הפך למנהל המפעל, ובשנת 1993 פתח משרד בבורסת היהלומים הישראלי והחל לעבוד כיצרן וסוחר עצמאי.

 

מבקרים תערוכה תכשיטים
צילום:

מן ההתחלה התמחה ביצ׳אצ׳י בבאגטים וטייפרים. בשנת 2003 פתח מפעל באוקראינה ואחריו בצ'יאנג מאי, תאילנד. היום, ביצ׳אצ׳י הוא אחד היצרנים המובילים של יהלומי באגט ומרובעים בעולם, מעסיק 350 בעלי מלאכה ויש לו משרדים ברמת גן, לוס אנג'לס, ניו יורק, הונג קונג, בלגיה והודו.
ביצ׳אצ׳י מייצר את כל סוגי המרובעים במשקל מירבי של 1 קרט, לרבות באגטים, טייפרים, אמרלד, פרינסס, כרית ורדיאנט. החברה שלו מצטיינת ביצור כל סוגי אבני הצד, לרבות אגסים, מרקיז, אובלים, טרפזים וחצאי ירח. בנוסף, ביצ׳אצ׳י מייצר אבנים קטנות בליטוש מדויק עבור תעשיית השעונים השוויצרית ועבור תעשיית התכשיטים בעולם. הוא השקיע רבות בטכנולוגיה ולדבריו, הדבר העניק לו יתרון חשוב על פני אחרים.
ביצ׳אצ׳י מאמין בתערוכות, והציג כמעט בכל תערוכה שבה מכון היהלומים הקים ביתן לאומי. הוא מציג בתערוכת JCK לאס וגאס מאז 2002, שנה לפני שמכון היהלומים הישראלי (IDI) החל לארגן ביתן יהלומים ישראלי, עובדה שהופכת אותו לוותיק המציגים בביתן.

 

 

לדברי ביצ׳אצ׳י, בתערוכת JCK הקודמת מכר סחורות בשווי 400-500 אלף דולר, אבל השנה לא יגיע כדי למכור. בתערוכה הקרובה הוא אומר שמטרתו ״לעשות שרירים״: ״אציג את כוחי כמוביל שוק. אני לא לא בהכרח מחפש לעשות עסקים, אלא להציג את היכולות שלנו, מה אנחנו מסוגלים לעשות״, אמר.

 

כדי לעשות זאת, ביצ׳אצ׳י מתכוון להביא כמות גדולה מאוד ומגוון סוגים של סחורה ולהציג הכל על גבי עשרות מגשים. ״נביא 2,000 זוגות של אבני צד בכל הגדלים וצורות, כולל מיוחדים כמו חצאי ירח. נביא גם אבני צד גדולות במיוחד, במשקל של עד 3 קרט; והכנה של אשר, רדיאנט, אמרלדים ובאגטים״, אמר. לדבריו, ״אני בטוח שהתצוגה העשירה זו תשפיע על לקוחות חדשים וכן על לקוחות קיימים, שלא יודעים שאנחנו מייצרים גם סוגים אחרים של אבנים״.

 

 

ביצ׳אצ׳י דיווח כי לפני התערוכה אנשיו יצרו קשר עם לקוחות קיימים, ישאלו למה הם זקוקים ויאמרו להם היכן למצוא את החברה. אבל הוא מחפש גם לקוחות חדשים. בנוסף ליצרני ומעצבי תכשיטים, הוא מעוניין להתקדם עם רשתות גדולות. לדבריו, הוא מוכן להתחייב לתוכניות: ״המטרה שלי היא ש-60% מתפוקת היצור שלי תימכר מראש. היום זה 30-40%״.

 

 

הוא לא חושב שיש לו תחרות אמיתית ב-JCK, אבל הוא מחויב להתמחות בשירות: ״אני רוצה לספק את כל הצדרכים של הלקוחות שלי, אפילו המורכבים ביותר. יש לנו פתרונות כמעט לכל בקשה. אנחנו יכולים לספק כל כמות, ואנחנו תמיד מקפידים לקיים את ההבטחות שלנו״, אמר.

 

 

יהלומי שלמה ביצ׳אצ׳י תציג בדוכן B5665 בתערוכה.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן