חנות של טיפאנ יבפארג

עלייה קלה במכירות התכשיטים של טיפאני בעונת החגים

ענקית התכשיטים טיפאני ושות' (Tiffany & Co.) פרסמה את תוצאות המכירות שרשמה ברחבי העולם בחודשים נובמבר-דצמבר, של עונת החגים. בהודעה לעיתונות של החברה נמסר כי מכירות התכשיטים הסתכמו ב-966 מיליון דולר, עלייה קלה לעומת 961 מיליון דולר לפני שנה.

 
מנכ"ל טיפאני, פרדריק קומנל (Frederic Cumenal) מסר כי המכירות בעונת החגים היו "מעט נמוכות ממה שציפינו", וכי החברה אינה צופה "כל שיפור משמעותי ב-2017 באתגרים המקרו-כלכליים שעמם התמודדנו השנה".

 
באמריקה, מכירות טיפאני הסתכמו ב-483 מיליון דולר, והמכירות באותן חנויות ירדו ב-4% לעומת התקופה המקבילה ב-2015. הירידה במכירות בארה"ב "הוחרפה בשל ירידה של 14% במכירות בחנות הדגל בשדרה החמישית בניו יורק", הממוקמת בסמוך למגדל טראמפ, שבחירתו לנשיאות ארה"ב, לדברי טיפאני, תרמה לפחות חלקית להפרעות בתנועה לאחר הבחירות.

 

באזור אסיה-פסיפיק, המכירות עלו ב-7% ל-200 מיליון דולר. ביפן, המכירות עלו ב-16% ל-143 מיליון דולר. באירופה, סך המכירות ירדו ב-10% ל-119 מיליון דולר.

 
נכון ל-31 בדצמבר 2016, טיפאני מפעילה 214 חנויות תכשיטים ברחבי העולם (125 בצפון ודרום אמריקה, 86 באסיה-פסיפיק, 55 ביפן, 43 באירופה, ו-5 באיחוד האמירויות), לעומת 307 חנויות ב-2015.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן