חנות הדגל של ענקית התכשיטים טיפאני בשנחאי, סין

הבהלה לזהב: צרכנים באסיה נוהרים לחנויות של מותגי יוקרה

צרכנים רבים באסיה מזדרזים לרכוש פריטים של מותגי יוקרה, בניסיון להקדים את גל עליות המחירים הצפוי, כך עולה מדיווח ב- Rough & Polished.

 

דיור
צילום: Hupeng | Dreamstime.com

מותג היוקרה לואי ויטון (Louis Vuitton) העלה לאחרונה מחירים, וצרכנים צופים כי מותגי יוקרה כגון שאנל (Chanel), דיור (Dior) וגוצ'י (Gucci) ילכו בעקבותיו, כדי לכסות את ההפסדים הכלכליים שנגרמו בשל נגיף הקורונה. בשל כך, הצרכנים באסיה "מציפים" בימים אלו את חנויות היוקרה.

 

גוצ'י תכשיטים אופנה איטליה
צילום: TungCheung / shutterstock.com

על פי אותו דיווח, "בשל ביקוש שלא נענה, וחוסר יכולתם של קניינים לנסוע למדינות אחרות ולרכוש בהן מוצרי יוקרה", חלה עלייה ניכרת בתנועה בחנויות ובמכירות של שוק היוקרה. מעידים על כך, בין היתר, שיא מכירות יומי בחנות הדגל של הרמס (Hermès) בגוואנגז'ו, עלייה של 50% במכירות של LVMH (לואי ויטון מואה הנסי) בסין, ועלייה של 40% בהזמנות של הפלגות יוקרה לעומת 2019.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן