עונת החגים תכשיטים יהלומים

סקר: קמעונאים בארה"ב נערכים לירידה בהוצאות הצרכנים בעונת החגים

עונת החגים המתקרבת, והקמעונאים בארה"ב נערכים לצמצומים אפשריים בהוצאות הצרכנים, כך עולה מסקר שערכה לאחרונה רשת CNBC.

 

71% מהנשאלים בסקר הביעו חשש מצמצום בהוצאות הצרכנים במהלך עונת החגים, למרות עלייה חודשית חזקה מהצפויה במכירות ברמה הלאומית, כך דווח ב-Instore Magazine.

 

כדי להיערך למגמה הזו, הקמעונאים מתאימים את הזמנות המלאי שלהם לעונת החגים, ושני-שלישים (67%) מהנשאלים ב"סקר שרשרת האספקה" של CNBC צופים כי הקונים יחפשו השנה הנחות.

 

נתון נוסף שמצביע על ההיערכות, הוא ש-77% מהפריטים שקמעונאים הזמינו כדי למכור בחנויות הם בטווח המחירים הבינוני, ואילו רק 17% מההזמנות הן של מוצרי יוקרה כמו מזכרות, מוצרי אלקטרוניקה וביגוד. 

 

סגן נשיא שרשרת האספקה ומדיניות המכס בפדרציית הקמעונות הלאומית (NRF) הדגיש כי תוצאות הסקר מעידות על האתגרים הנמשכים שעמם מתמודדים קמעונאים ועסקים אחרים, כחלק מהסוגיות הנוכחיות שמעסיקות את שרשרת האספקה. "קמעונאים פועלים ללא הרף כדי להבטיח כי בידיהם תמהיל המוצרים הנכון על מנת לענות על הביקוש הצרכני, במיוחד עם הכניסה לעונת השיא של הקניות בעונת החגים", הוסיף. 

 

מתנות וקניות לעונת החגים
מתנות וקניות לעונת החגים

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן