חנות תכשיטים זיילס סיגנט

מנכ"לית סיגנט: הצרכנים מודעים לירידה במחירים של יהלומי מעבדה

וירג'יניה דרוסוס (Virginia Drosos ), מנכ"לית ענקית תכשיטי היהלומים סיגנט (Signet), ציינה כי ברבעון הרביעי של השנה הפיסקלי נרשמה ירידה במכירות, בשל עלייה במודעות הצרכנים לירידה במחירים של יהלומי מעבדה, כך דווח ב-IDEX Online.

 

על פי הדיווחים, דרוסוס אמרה בשיחה עם אנליסטים כי "אני חושבת שמודעות הצרכנים גוברת ביחס לירידה במחירים של יהלומי מעבדה. היהלומים האלו מתאימים מאוד לתכשיטי אופנה, אך יש משהו מאוד נדיר ואישי ביהלום טבעי. לכן אנחנו חושבים שזה עשוי לתת רוח גבית למכירות של יהלומים טבעיים בשנה שלפנינו".

 

המכירות של סיגנט רשמו ירידה שנתית של 6% והסתכמו ב-2.5 מיליארד דולר בתקופה זו. יש לציין כי שווי המכירה הממוצע רשם ירידה קלה של 0.6% בצפון אמריקה, וירידה משמעותית של 10% באזורים אחרים.

 

דרוסוס ציינה כי המכירות של יהלומי מעבדה מהוות "אחוז קטן" מסך ההכנסות של סיגנט. עם זאת, האסטרטגיה של החברה, לשלב יותר יהלומי מעבדה בקטגוריה של תכשיטי אופנה, הניבו תוצאות חיוביות בעונת החגים. למרות זאת, סיגנט צופה האטה "בשיעור חד-ספרתי בינוני" במכירות של תעשיית היהלומים בכללותה, במהלך השנה הנוכחית. 

 

יהלומים מלוטשים יהלומי מעבדה

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן