בורסת היהלומים הישראלית רמת גן

כדאי להכיר: 5 כלים חיוניים ליהלומנים בתקופה הנוכחית

אנו עוברים תקופה מורכבת, מבחינה אישית ועסקית כאחד. הראש והלב של כולנו במלחמה בעזה, אך גם השגרה העסקית שלנו נפגעת. בימים אלו במיוחד, צוות מכון היהלומים עומד לשירותכם, עם שורה של פרויקטים.

 

אינדקס היהלומנים החדש

 

צוות מכון היהלומים פיתח אינדקס B2B חדש ומתקדם של יהלומנים מישראל, שיפנה ישירות לעסקים ברחבי העולם. אנו מזמינים אתכם למלא פרטים על החברה, ולהגיע לאלפי קניינים ולקוחות חדשים.

 

לעדכון פרטים באינדקס לחצו כאן

 

פרויקט המכירות בבלו נייל וג'יימס אלן

 

אנו מזמינים אתכם להצטרף לפרויקט המכירות אונליין של מכון היהלומים, בשניים מאתרי היהלומים הגדולים בעולם: Blue Nile ו-James Allen. שני האתרים שייכים לסיגנט, חברת תכשיטי היהלומים הגדולה בעולם, ופונים לקהל עצום בארה"ב, בעלי עסקים ולקוחות-קצה כאחד.

 

כידוע לכם, נכנסנו לנובמבר – עונת השיא של ענף היהלומים והתכשיטים, עם ימי מכירות גדולים כמו "בלאק פריידי", "סייבר מאנדיי", חג המולד וראש השנה האזרחית. הצטרפו עוד היום, ותוך כמה ימים גם היהלומים שלכם יופיעו בשני אתרי הענק בשוק החשוב והגדול בעולם – בדיוק בזמן לשיא העונה.

 

להצטרפות לחצו כאן

 

יהלומים לבנים מלוטשים טבעיים (Claudio Bertoloni / Shutterstock)

קמפיין ממשלתי לקידום יצואנים

 

תכשיטנים ויהלומנים מוזמנים להצטרף לקמפיין ממשלתי חדש שמוביל מכון הייצוא, ויקדם מוצרים "כחול לבן" בקרב קהלים גדולים תומכי ישראל ברחבי העולם.

 

הקמפיין יכלול קטלוג יצואנים מישראל, כולל חברות תכשיטים ויהלומים המוכרות בערוצי אונליין. הוא יפנה לצרכני B2C ומתאים בעיקר לתכשיטנים (חברות המוכרות יהלומים לא משובצים יעשו זאת תחת קטגוריית תכשיטים).

 

שימו לב: בשדה הראשון (Who are you), נא לבחור Fashion & Accessories.

להצטרפות לקמפיין לחצו כאן

 

הכוונה עסקית בשעת חירום

 

הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה יצאה בפרויקט חדש להכוונת עסקים בחירום, ללא עלות. במסגרת הפרויקט, היועצים של מערך "מעוף" מספקים הכוונה עסקית טלפונית, מהירה וממוקדת, עד 3 שעות ובהתאם לצרכים שלכם ולאתגרים העסקיים בתקופה הנוכחית.

 

לתיאום שיחת הכוונה ופרטים נוספים, יש ליצור קשר טלפוני עם מוקד החירום של משרד הכלכלה בטלפון 6150* או לתאם שיחת הכוונה על ידי לחיצה כאן

 

בורסת היהלומים הישראלית ברמת גן (ShU studio / Shutterstock)

פגישות ייעוץ

 

צוות מכון היהלומים עומד לרשותכם במשרדי המכון ואונליין, ומציע פגישות ייעוץ וסיוע בקידום אונליין, ערוצי סושיאל, מסחר אלקטרוני, תערוכות, ועוד.

 

לפרטים נוספים: 03-7745601 

 

לקביעת פגישה לחצו כאן

בברכת ימים שקטים יותר לכולנו,

 

צוות מכון היהלומים

 

stand with israel

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן