דלפק בחנות תכשיטי יהלומים

NRF: עלייה במכירות הקמעונאיות בעונת החגים

פדרציית הקמעונות הלאומית (NRF) מפרסמת את נתוני המכירות הקמעונאיות בארה"ב בנובמבר, שבמהלכו נרשמה עלייה שנתית של 2.1% במכירות לעומת נובמבר אשתקד. בשלושת החודשים שהסתיימו בנובמבר נרשמה עלייה של 3.3% במכירות, כך דווח ב-IDEX Online.

 

קניון חג המולד עונת החגים ארה"ב
צילום: 1000 Words / Shutterstock.com

פדרציית הקמעונות הלאומית צופה כי במהלך עונת החגים המכירות ירשמו עלייה שנתית של 3.8%-4.2% בנובמבר-דצמבר, ויסתכמו על פי ההערכות ב-727.9 עד 730.7 מיליארד דולר.

 

חנות סאקס בשדרה החמישית בניו יורק
צילום: Instagram/Saks

הכלכלן הראשי בפדרציית הקמעונות הלאומית, ג'ק קליינהנץ (Jack Kleinhenz), ציין כי למרות שנובמבר רשם "צמיחה קלה", יש להתחשב בתזמון המאוחר של חג ההודיה השנה, שדחק את "סייבר מאנדיי" לנתוני המכירות של דצמבר. הוא הוסיף כי "הוצאות הצרכנים היו סולידיות, ולפנינו עדיין הוצאות רבות. לאור שיעור התעסוקה הגבוה ורמות השכר הגבוהות, אנחנו בדרך לעונת חגים חזקה".

 

מחקר שנערך לאחרונה על ידי חברת Mobility Technologies הצביע על עלייה של 91% בתנועת הקונים במהלך "בלאק פריידי", לעומת סוף שבוע ממוצע. עוד עלה מהמחקר כי בחנויות תכשיטים "נרשמה עלייה של 36% בתנועת הקונים בבלאק פריידי לעומת ימי שישי רגילים".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן