מיון ודירוג יהלומי גלם

דה בירס: עלייה במכירות היהלומים בסייט השני של 2024

ענקית היהלומים דה בירס (De Beers) דיווחה על עלייה של 15% במכירות יהלומי גלם במחזור המכירות השני של 2024, שהסתכם ב-430 מיליון דולר, כך דווח ב-Diamond World.

 

מנכ"ל קבוצת דה בירס, אל קוק (Al Cook), הביע שביעות רצון מהעלייה בביקוש, אך הדגיש כי קמעונאים אמריקאים עדיין נוקטים בגישה זהירה בשל אי-הוודאות הכלכלית, שהשפיעה על חידוש המלאי אחרי עונת החגים של 2023.

 

למרות הביקוש המאופק בשוק האמריקאי, נרשמה עלייה ניכרת בעניין שגילו צרכנים הודים בתכשיטי יהלומים. קוק ציין כי הביקוש בסין נותר חלש, וציין כי הוא צופה התאוששות הדרגתית בביקוש ליהלומי גלם במהלך השנה.

 

בתוך כך, דבצוואנה (Debswana) – המיזם המשותף של דה בירס וממשלת בוצוואנה – דיווחה על ירידה משמעותית של 25.1% במכירות יהלומי גלם, שהסתכמו ב-3.44 מיליארד דולר, כך עולה מנתונים שפרסם הבנק המרכזי של בוצוואנה, כפי שפורסם ב-IDEX Online.

 

החברה הודיעה על תוכניות להתאים את התפוקה של 2024 כדי שתתאים לירידה בביקוש העולמי. למרות שהפקת היהלומים ירדה ב-2% ל-24.7 מיליון קרט בשנת 2023, דבצוואנה התמודדה עם אתגרים בשל ההאטה הכלכלית וההעדפה הגוברת ליהלומי מעבדה, בעקבות מכירות שיא בהיקף 4.59 מיליארד דולר בשנת 2022.

 

דה בירס חנות תכשיטי יהלומים בלונדון

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן