תערוכת הונג קונג ביוני

תעשיית היהלומים הישראלית – מהמציגות הגדולות בתערוכת הונג קונג בספטמבר

תעשיית היהלומים הישראלית תהיה גם השנה אחת המציגות הלאומיות הגדולות בתערוכת התכשיטים ואבני החן של הונג קונג בספטמבר. פביליון היהלומים הישראלי, המאורגן על ידי מכון היהלומים הישראלי, יארח השנה 72 חברות, וישתרע על פני יותר מ-1,050 מ"ר. כמו כן, 15 חברות ישראליות נוספות יציגו במיקומים שונים ברחבי התערוכה.

 

פביליון היהלומים הישראלי ימוקם באולם 9 במרכז התערוכות Asia World Expo. בלב הפביליון ימוקם הלאונג' של מכון היהלומים, שיציע ארבעה מסופי חיפוש של Get Diamonds, וכן יגיש כיבוד במהלך היום.

 

תוכנת Get Diamonds Show, פלטפורמות החיפוש המיוחדת לתערוכות שפותחה על ידי מכון היהלומים, תכלול גרסה בשפה סינית, לצד גרסה באנגלית. מנוע החיפוש יהיה זמין במכשירי סמארט-פון, וכן באמצעות מסופים ייעודיים בלאונג' של מכון היהלומים. המערכת, אשר מאפשרת לקונים לחפש פריטים מתוך המאגר של כלל המציגים הישראלים בתערוכה, כבר הוכיחה עצמה ככלי פופולארי מאוד בקרב קניינים.

 

תערוכת הונג קונג בספטמבר היא אחת התערוכות החשובות ביותר עבור תעשיית היהלומים הישראלית. שווקי אסיה משחקים תפקיד מפתח באסטרטגיית השיווק של ישראל, והמכירות לאסיה מהוות יותר מ-30% מסך ייצוא היהלומים המלוטשים מישראל. במחצית הראשונה של 2017, הייצוא הנקי של יהלומים מלוטשים מישראל להונג קונג עלה ב-7.5% ל-733.9 מיליון דולר.

 

יו"ר מכון היהלומים, שמואל שניצר, סיפר כי תחושותיו חיוביות לקראת התערוכה. "אנחנו מרוצים שהביקוש ליהלומים ותכשיטים בסין רושם עלייה לאחר תקופה של קיפאון, וגם הודו מתאוששת. השווקים באסיה משמעותיים מאוד לתעשיית היהלומים הישראלית. תערוכת ספטמבר היא אירוע מרכזי עבור התעשייה הישראלית, ואני מרוצה מכך שנפגין שם נוכחות חזקה. אני מלא תקווה בנוגע לתוצאות התערוכה, למרות האתגרים שעמם מתמודדת תעשיית היהלומים", אמר.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן