יריד בורסה לאבני חן

יריד אבני חן ותכשיטים בבורסת אבני החן

בורסת אבני החן ערכה (8 בינואר 2019) מפגש – יריד אבני חן ותכשיטנים שהתקיים באולם המסחר. נכחו בפתיחת האירוע מכובדים רבים, ובהם נשיא בורסת אבני החן, שלמה אשד, נשיא בורסת היהלומים, יורם דבש, נשיא התאחדות תעשייני היהלומים, קובי קורן, יו"ר מכון היהלומים, בועז מולדבסקי, כבוד ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, נשיא כבוד של בורסת היהלומים, שמואל שניצר, נשיא כבוד של בורסת אבני החן, אבי מרום, סגנית המפקח על היהלומים, סיגל שידלובסקי, מנכ"ל איגוד התכשיטנים, גדי גרטל ועוד.

 

נשיא בורסת אבני החן, שלמה אשד, בירך את המכובדים והודה להם על הגעתם לאירוע. "אני שמח על המפגש בין אבני החן, היהלומים והתכשיטנים. שיתוף הפעולה הוא חשוב לקידום העסקים ותורם לשני הצדדים. אני מבקש להודות לצוות הנהלת הבורסה וצוות העובדים שעשו רבות לקיומו של האירוע".

 

נשיא בורסת היהלומים, יורם דבש, בירך על היוזמה ואמר: "כל אירוע שמקדם מכירת יהלומים הוא מבורך. אני מודה לראש העיר, כרמל שאמה הכהן, שמכבד אותנו בנוכחותו ומאחל הצלחה לכל המשתתפים ביריד".

 

 

כרמל שאמה
צילום: יענקלה הצלם

 

"תושבי העיר רמת גן תלויים בהצלחתה של בורסת היהלומים ובורסת אבני החן. הבורסה היא מנוע הכנסות מרכזי בעירייה, ואנחנו נעשה מה שצריך על מנת לתמוך בהתפתחות העסקית והנדל"נית שלכם", אמר ראש עיריית רמת גן. "סביב הבורסה התפתחה סביבה כלכלית גדולה שמניבה הכנסות לעירייה. אנו בעירייה מביעים הערכתנו ותודתנו לכם. בזכות הכישרון, החריצות, ההתמדה, והמוניטין שלכם לתושבי רמת גן יש רווחה כלכלית".

 

ראש העיר גם הבטיח לתמוך ביוזמת הקמת שני המגדלים במתחם בורסת היהלומים ואמר כי העירייה תסייע ככל שתוכל בהקמת פרויקט זה.

 

נשיא התאחדות תכשיטני היהלומים, קובי קורן אמר: "אני שמח לראות את פעילות היהלומים, אבני החן והתכשיטנים כאן בבורסה. זו אירוע המתקיים זו הפעם השנייה, ואני מקווה שיהפוך למסורת".

 

"ידוע שמכון היהלומים נותן חסות למרבית האירועים המתקיימים בבורסה", אמר יו"ר מכון היהלומים, בועז מולדבסקי.  "שמחנו, כמו בעבר, לתת חסות גם לאירוע זה, ואני מאחל הצלחה לכל המשתתפים".

 

אמרלד
צילום: יענקלה הצלם

 

נשיא הכבוד של בורסת היהלומים, שמואל שניצר, איחל לכל המשתתפים הצלחה באירוע.

 

"הצבע הוא חלק בלתי נפרד מחיינו", אמרה סגנית המפקח על היהלומים, סיגל שידלובסקי. "אבני החן נותנות הרבה צבע בחיינו. אני מאחלת לכם הרבה הצלחה באירוע".

 

יו"ר איגוד התכשיטנים, גדי גרטלר, התייחס בדבריו לשינויים בתרבות הצריכה ובהשפעתם על ענף התכשיטים. "יש עליה בהיקפי יצוא התכשיטים מישראל, למרות השינוי בצריכת תכשיטי היוקרה. אנחנו צריכים להתאים את עצמנו לשינוי בשווקים, לעליה בצריכת התכשיטים באינטרנט מול הירידה בצריכה בחנויות".

 

אמרלד רובי
צילום: מכון היהלומים הישראלי

 

ביריד מציגים יהלומנים וחברי בורסת אבני החן. אולם המסחר של הבורסה לבש חג, וסודר כך שהמציגים והמבקרים יוכלו להציג מחד, ולבחון את אבני החן מאידך. נשיא בורסת אבני החן, שלמה אשד, ערך במהלך האירוע סיור לראש עיריית רמת גן, והציג בפניו את אבני החן שבתצוגה.

 

מאת: איריס הורטמן

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן