מתחם הבורסה ליהלומים

שני גורדי שחקים חדשים ייבנו במתחם בורסת היהלומים

חדשות טובות לחברי בורסת היהלומים הישראלית: ועדה מקומית בעיריית רמת גן אישרה ביום ראשון (25 ביוני) תכנית לבניית שני מגדלים חדשים במתחם: האחד בגובה 111 קומות, שעתיד להיות המגדל הגבוה בארץ, ולצדו מגדל בן 77 קומות. כעת, יעבור הפרויקט לדיון בוועדה המחוזית.

 

שטחם הכולל של שני המגדלים צפוי להיות כ-400 אלף מ"ר, והם יכללו משרדים, מסחר, קומות ציבוריות, וכנראה גם אולם קונגרסים או תיאטרון. הגבוה מבין המגדלים עתיד להיות מחובר בגשר להולכי רגל, היישר לתחנת הרכבת. את המגדלים תכנן משרד אבנר ישר, המתמחה בבניית גורדי שחקים.

 

הפרויקט זוכה לתמיכה מלאה של עיריית רמת גן. ראש העיר, ישראל זינגר, אמר כי "מתחם הבורסה יושב במיקום האטרקטיבי ביותר בישראל. המגדלים יוקמו כחלק מחזון מתחם הבורסה, שאותו אני מקדם מאז תחילת הקדנציה: מתחם חדשני המשמש אבן שואבת לאלפי עסקים ממגוון תחומים, צומת תנועה מרכזי ודומיננטי לכל גוש דן, וכן ציר שבסופו של דבר ינקז לתוכו פעילויות תרבות, בילויים ופנאי מכל האזור".

 

נשיא הבורסה, יורם דבש, אמר בתגובה לאישור כי "הפרויקט הזה הוא הבטחת עתידה של הבורסה והחברים ל-30 ול-40 השנים הבאות, ואף יותר. הוא יוסיף מקומות עבודה, יחזק את רמת גן ואת המתחם, ובאופן ספציפי יתרום רבות לחברי הבורסה. אני רוצה להודות לכל צוות היועצים שליווה את הפרויקט, לאלי אבידר, לוועדת נדל"ן, למשרד האדריכלים אבנר ישר, ובעיקר לחבר ההנהלה בועז מולדבסקי, שהוביל מטעמנו את הנושא".

 

באדיבות אתר בורסת היהלומים 

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן