אבני אופל

חג בבורסת אבני החן והיהלומים – יריד מכירות 4/4/2016

רבים הגיעו הבוקר לאולם בורסת אבני החן, אורחים, מבקרים, קניינים, ומברכים לרגל יריד אבני החן והיהלומים המתקיים היום באולם בורסת אבני החן והיהלומים. ביניהם נשיא בורסת אבני החן שלמה אשד, נשיא בורסת היהלומים, יורם דבש, נשיא התאחדות תעשייני היהלומים, קובי קורן, ראש העיר רמת גן, ישראל זינגר, ראש מנהלת הבורסה, אמנון בוץ, פרופסור אדוארד יעקובוב נשיא המכון הטכנולוגי חולון ועוד רבים אחרים.
נשיא בורסת אבני החן, שלמה אשד בירך את הבאים ואמר כי הוא: "מאחל לכל המציגים תערוכה מוצלחת. היריד נמשך יום אחד בלבד ואנו מקווים שיהיה לו המשך גם בשנים הבאות. זו הזדמנות לחברי הבורסה לאבני חן ויהלומים לחשוף את המלאי שלהם בפני יהלומנים ותכשיטנים. גם אם קונה לא מבצע רכישה ברגע זה, זו הזדמנות ליצור קשרים עסקיים חדשים שיכולים בעתיד להניב פירות.

 

 

אני מבקש להודות לנשיא הבורסה ליהלומים, יורם דבש, וליו"ר מכון היהלומים, שמואל שניצר, על העזרה, התמיכה והסיוע בקיום היריד. כמו כן, אני מבקש להודות לועדת ההיגוי של הבורסה לאבני חן ולמנכ"ל הבורסה רונן פרלמוטר על השעות הרבות שהשקיעו בתכנון וביצוע היריד." נשיא בורסת אבני החן סיים את דבריו בברכת "שהחיינו".

 

 

"אני שמח על כל יוזמה שיכולה לשווק יהלומים ואבני חן." אמר נשיא בורסת היהלומים, יורם דבש. "כל מה שמחזק את ענף היהלומים ואבני החן הוא טוב לכולנו. אני מאחל יום מסחר מוצלח לכל המציגים".

 

 

נשיא התאחדות תעשייני היהלומים, קובי קורן אמר כי: "במצב בו נמצא הענף, כל אירוע שמקדם את המכירות, הוא מבורך. ביקרתי בתערוכת באזל שהסתיימה לא מזמן וראיתי שאולם אבני החן היה גדוש ועמוס מבקרים, נראה כי לענף אבני החן יש מקום לאופטימיות."

 

 
אני מאד שמח שלראשי העיר רמת גן לשעבר, קריניצי ושלום זיסמן, היה עוד בזמנו את החזון לראות קדימה ולהזמין ולקלוט את בורסת היהלומים ואת הבורסה לאבני חן בעיר רמת גן." אמר ראש עיריית רמת גן, ישראל זינגר "אני שמח שמתחם בורסות היהלומים ואבני החן פועל בעיר, הוא מביא לנו פרנסה וכבוד. מתחם הבורסה צריך לעבור שיפוץ רציני, שיהיה זוהר, מזמין ובטוח לכל מי שמגיע לפה, ואנו מתכוונים לעשות זאת. מזל וברכה לכולם".

 

 
נשיא המכון הטכנולוגי חולון, פרופסור אדוארד יעקובוב אמר כי: "זו הזדמנות עבורי לברך את נשיא בורסת היהלומים, יורם דבש, על היבחרו לתפקיד. אנחנו עורכים פגישות בנושא שיתוף הפעולה של המכון שלנו עם בורסת היהלומים ובורסת אבני החן. זהו אתגר חשוב במדעי חמרים, וחמרים מיוחדים. פיתוחים טכנולוגיים חדשים הוא דבר ששני הגופים יהנו ממנו וימשיכו להתפתח איתו ויחד איתו עולה גם מדינת ישראל."

 

 

את הטקס הינחה מנכ"ל בורסת אבני החן והיהלומים, רונן פרלמוטר, בנוכחות אורחים רבים שגדשו את אולם הבורסה. באולם מוצגים אבני חן, יהלומים ופנינים. את הטקס חתמה הרמת כוסית משותפת למברכים. היריד יסתיים היום 4/4 בשעה 17:00.

מאת: איריס הורטמן

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן