מזלית ארנק דיגיטלי יהלומים

סבב גיוס שני לחברת מזלית – הארנק הדיגיטלי לתעשיית היהלומים

 

מזלית היא חברת סטארט-אפ ישראלית, ומוסד פיננסי ייעודי לתעשיית היהלומים. לאחרונה, פרסמה החברה סרטון כחלק מהכרזה על סבב גיוסים שני, המציג את האני מאמין שלה, את ייחודו של היהלומן הישראלי, ואת השאיפה לחבר בין שני ענפי ייצוא מובילים בישראל – יהלומים וסטארט-אפים.

 

חברת מזלית יוצאת בסבב גיוס כספים שני, לאחר שגייסה 1.5 מיליון דולר בשנת 2018. ההון בגיוס הקודם הגיע מענף היהלומים, מחברות M.I.D, נובל קולקשן, מלכה עמית, יהלומי בנמה, ארי וולף ו-H.N.D.

 

מזלית פעלה להוציא רישיון פיננסי ישראלי למתן שירותים פיננסים לתעשיית היהלומים, ומתכוונת בסיבוב גיוס הכספים הקרוב לפתוח את הפעילות בין השוק הישראלי האסייתי והאירופאי.

 

החברה עוסקת בשנתיים האחרונות בפיתוח ארנק דיגיטלי, שיאפשר ליהלומנים ותכשיטנים לשלוח ולקבל העברות כספים בינלאומיות באופן מיידי מכל מקום בעולם ובכל שעה, באופן מאובטח, ומספק פתרון תשלום לאתרי המסחר בתעשייה. החברה לא מסתפקת בפתרון נוח ובטוח, אלא מתכוונת לחסוך 50-90% מעלות עמלות הבנקים בגין העברות בינלאומיות, המרות מט"ח ופתרונות אשראי לתעשייה.

 

מזלית ארנק דיגיטלי יהלומים
צילום:Mazalit

בצוות מייסדי החברה, בן יניב צ‘צ'יק (ממייסדי Payoneer, חברת תשלומים מהמובילות בעולם), טל גרינברג (מנכ"ל מייסד פייבוקס – אפליקציית התשלומים שנמכרה לבנק דיסקונט), וזאב מימון – יהלומן לשעבר שחזר לישראל לאחר 15 שנים בארה"ב. את החברה מלווים מנכ"ל פייפאל היוצא עודד זהבי, והמשנה לפרקליט המדינה ומייסד הרשות להלבנת הון, עו"ד יהודה שפר.

 

מנכ"ל החברה, זאב מימון, אמר כי "העולם העסקי רץ לזירות הדיגיטליות במסחר האלקטרוני, וכך גם תעשיית היהלומים העולמית. המטרה שלנו היא לא רק לצמצם את הסיכון, להוזיל ולייעל את תהליך התשלום, אלא לאפשר ליהלומנים בפעם הראשונה לסיים עסקה באתרי המסחר העסקיים (Rapnet, Idex, Get-Diamonds) בעזרת טכנולוגיית הארנק הדיגיטלי – בדיוק כפי שמתבצע תשלום באמצעות פייפאל באמזון או ב-eBay". 

 

מנכ"ל מזלית זאב מימון
צילום: Mazalit

אחד המשקיעים בחברת מזלית, עודד מאירוב מחברת M.I.D, אמר כי "הפתרון הזה חייב להיות חלק מהעתיד של התעשייה. השקענו בחברה ובצוות הזה קודם, בכדי שיבנו את הפתרון הזה בשבילנו – ואם זה עוזר לשאר התעשייה, זה אפילו עוד יותר טוב".

 

מהחברה נמסר עוד כי אנשיה רואים ביהלומן הישראלי וביכולות הטכנולוגיות של ישראל הזדמנות שניתן לנצל, כאשר החיבור בין השניים נועד להביא את היהלומן הישראלי בחזרה למקומו הטבעי בהובלת התעשייה. 

 

לאתר מזלית לחצו כאן 

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן