תכשיטני אמריקה (Jewelers of America), איגוד הסחר הלאומי לעסקים המשרתים את שוק תכשיטי היוקרה, הכריז על המשך סדרת הסמינרים המקוונים שהוא עורך.
מהדיווח ב-IDEX Online עולה, כי סדרת הסמינרים תכסה מגוון של נושאים, בהם: פתרונות עסקיים טובים יותר; קידום חקיקה; אסטרטגיות לשיווק תכשיטים; מדיה חברתית ועוד. הסמינרים המקוונים של JA מוצעים כהטבה בלעדית המוענקת ללא תשלום לחנויות החברות בארגון ועובדיהן.
הסמינר הבא בסדרה – ״הנתיב הצרכני לרכישה: תובנות על רכישת תכשיטים וכיצד מימון מניע מכירות ותנועה״ (Consumer Path to Purchase: Jewelry Shopper Insights & How Financing Drives Sales and Traffic) – יועבר על ידי מייק בגול (Mike Bagull) ושלי שולץ (Shelly Schulz) מ-Synchrony Financial ב-8 בספטמבר.