ברבעון הראשון של השנה רשמה קבוצת תאגיד היוקרה LVMH עליה של 7% בהכנסות אורגניות, ביצועים טובים יותר מהשוק, כך על פי ההודעה לעיתונות של הקבוצה. העסקים בקבוצת תכשיטי ושעוני היוקרה כוללת את בולגרי (Bulgari), טאג הויר (TAG Heuer), שומה (Chaumet), שעוני דיור (Dior), זניט (Zenith), פרד (Fred), הובולט (Hublot), ותכשיטי היהלומים של דה בירס.
בזכות הצלחתן של קולקציות חדשות וחידושים בגזרת התכשיטים האיקונים, רשמה בולגרי ביצועים מצויינים. טאג הויר נהנתה מרבעון טוב, שהונעה בזכות אסטרטגיה מוצלחת להתמקדות במוצרי הליבה. מההודעה לעיתונות של הקבוצה עולה, כי השעונים החכמים החדשים זכו להצלחה אדירה, וכי מספר חידושים בתחום השעונים התקבלו היטב ביריד השעונים בבזל.
בפילוח לפי שווקים מדווחת הקבוצה, כי השוק האמריקאי נותר החזק מכולם, ואחריו אירופה עם ירידות בצרפת המושפעת מירידה במספר התיירים. השווקים באסיה מגוונים, אך ביפן נרשמה התקדמות.