פוראברמארק חשפה את האסטרטגיה השיווקית לחגי סוף השנה, בדגש על פרסום מוצג רגשי, שנועד למשוך לקוחות לחנויותיה.
מההודעה לעיתונות של מותג התכשיטים עולה, כי החברה מפתחת קמפיין טלוויזיוני שירוץ ברבעון האחרון של 2016, ויציג את אוסף Ever Us Forevermark Two Stone Diamond. במקביל ירוץ הקמפיין במדיה החברתית והדיגיטלית.
״בדומה לקמפיין שלושת הטבעות, הקמפיין החדש יוצר קטגוריה חדשה בענף, ומאפשר לשורה שונה של קמעונאים להשתתף מבלי להיות מושפעים לרעה על ידי אחרים. זו הזדמנות שאנחנו פשוט לא יכולים להחמיץ״, הסביר נשיא פוראברמארק, צ׳רלס סטנלי.
מותג התכשיטים יריץ גם את קמפיין ׳Seize the Day׳ המיועד לגברים, שיכלול פרסום טבעת סוליטר בליטוש עגול, טבעת סוליטר בליטוש כרית, טבעת שלוש אבנים ותכשיטים נוספים. קמפיין זה ירוץ בעיתונים ומגזינים ב-19 שווקים.