מותג היוקרה צרפתי LVMH (לואי ויטון מואה הנסי) רשם הכנסות של כ-29.3 מיליארד דולר בתשעת החודשים הראשונים של 2016 – עלייה של 4% לעומת התקופה המקבילה ב-2015, כך דווח ב- Gem Konnect.
מהפרסום עולה כי המכירות של מותגי השעונים והתכשיטים של קבוצת היוקרה – ובהם טאג הוייר (Tag Heuer), בולגרי (Bulgari) ושומה (Chaumet) – רשמו עלייה של 3% בתשעת החודשים הראשונים של השנה. מכירות התמרוקים והקוסמטיקה של LVMH צמחו בתקופה זו ב-6%.
עוד עולה מהנתונים כי ביצועי הקבוצה ברבעון השלישי השתפרו ביחס למחצית השנייה הראשונה, כאשר באסיה, באירופה ובארה"ב נרשמו בסך הכל ביצועים טובים. המכירות ביפן ובצרפת, לעומת זאת, לא תרמו לנתוני הצמיחה, בשל הירידה בהיקף התיירות בשני השווקים.