קרן World Diamond Mark פרסמה את סקר קמעונאי שנועד להשיב על השאלה: לאילו שירותים זקוקים קמעונאי תכשיטים ביותר על מנת לקדם מכירת יהלומים לכלל ציבור הצרכנים.
מההודעה לעיתונות של WDM עולה, כי הסקר עסק בנושאים כגון קמעונאות כללית, קידום יהלומי גנרי, יהלומים כמוצר יוקרה ויהלומים סינתטיים.
״ה-WDM שואף לסייע לקמעונאי תכשיטים להצית מחדש את אמון ותשוקת הצרכנים ליהלומים ותכשיטי יהלומים. לשם כך, הרכבנו סקר מפורט לתכשיטנים, וביקשנו מהם לדרג את השירותים שהם זקוקים להם ביותר על מנת להשיג מטרה זאת.
אף על פי שאנו חשים שיש לנו מושג טוב בנוגע לצרכים של קמעונאי תכשיטים, אין כמו לקבל תשובה ישירה ומעודכנת מהקהילה העסקית שאנו מחוייבים לשרת״, הסביר יו״ר WDM, אלכס פופוב (Alex Popov).