chow98

המכירות הקמעונאיות של צ׳או טאי פוק ירדו ב-26%

קמעונאית תכשיטי היהלומים הסינית צ׳או טאי פוק דיווחה על ירידה של 26% במכירות הקמעונאיות בשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 במרץ.

מהנתונים התפעוליים של החברה עולה, כי הירידות נבעו מהיחלשות הביקוש למוצרי מותרות בתקופת ההאטה בצמיחה הכלכלית. על ביצועי צ׳או טאי פוק השפיעו לרעה גם סנטימנט הצרכנים המקומי החלש בהונג קונג ומקאו, וירידה בתנועת התיירים.

בסין עצמה נרשמה ירידה של 25% במכירות הקמעונאיות, צמיחה בחנויות דומות, ובנפח המכירות בחנויות דומות. בהונג קונג ומקאו רשמו מדדים אלו ירידה של 26%-29%.

במונחי צמיחה על פי מוצר במכירות בחנויות זהות, נרשמה ירידה במכירות מוצרי אבני חן (24%) וזהב (29%). בהונג קונג ומקאו נרשמה באותם המוצרים ירידה של 22% ן-25% בהתאמה. לדברי החברה, ירידות אלו חמורות פחות אם מביאים בחשבון תנודות המטבע.

במהלך השנה הפיננסית 2016 פתחה צ׳או טאי פוק 62 נקודות מכירה, ונכון ליום 31 במרץ עומד מספר החנויות שלה על 2,319.
מאת: IDEX Online

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן