מכירות קמעונאית התכשיטים צ׳או טאי פוק (Chow Tai Fook) המשיכו בצניחה במהלך הרבעון הפיסקלי הראשון של 2016. מהודעת החברה עולה, כי ההכנסות הקמעונאיות במקאו והונג קונג ירדו ב-22%, והמכירות בחנויות דומות ב-20%.
המכירות הקמעונאיות בסין צנחו ב-13%, והמכירות בחנויות דומות ב-17%. מכירות תכשיטים משובצים אבני חן ירדו ב-27% בהונג קונג ומאקו וב-12% בסין.
נכון לספטמבר 2015 החזיקה החברה ב-136 אאוטלטים בהונג קונג ומקאו, והיא מתכננת לסגור כשבע מתוכם בשנה הנוכחית.
צ'או טאי פוק הוא תאגיד רב תחומי מהונג קונג, שמחזיק ברשת תכשיטים פופולרית בעלת אותו השם. חברת האם בעלת אחזקות בתעשיות מגוונות, כגון טלקומוניקציה, תחבורה ופיתוח נכסים כמו מלונות ובתי קזינו.
רשת התכשיטים צ'או טאי פוק, שנוסדה בשנת 1929, היא אחת מהחברות הגדולות ביותר בסין ועמדה בראש רשימת המכירות במדינה בשנים 2005-2009. החברה מחזיקה חנויות במספר מדינות – הראשונה נפתחה במקאו ב-1938 – אך הנוכחות הגדולה ביותר שלה היא בסין עצמה. בספטמבר 2010 ציינה החברה את פתיחתה של החנות ה-1,000, ומתכננת לפתוח 2,000 חנויות בסין עד שנת 2020.