קמעונאית התכשיטים טיפאני ושות' (Tiffany & Co.) מתאוששת מקשיים ומדווחת על עלייה של 1% במכירות נטו ברחבי העולם, שהסתכמו ב-949 מיליון דולר ברבעון השלישי של השנה (שהסתיים ב-31 באוקטובר). במקביל, מדווחת טיפאני על ירידה של 2% במכירות באותן חנויות, כך דווח ב-IDEX Online. הרווח נטו של ענקית התכשיטים עלה ב-5% ברבעון השלישי, והסתכם ב-95 מיליון דולר, לעומת 91 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
טיפאני דיווחה בין היתר כי מכירות תכשיטי האופנה רשמו עלייה קלה, שהתקזזה עם חולשה בקטגוריות מוצרים אחרות.
בתשעת החודשים שהסתיימו ב-31 באוקטובר, הסתכמו מכירות התכשיטים של טיפאני ב-2.8 מיליארד דולר נטו, ירידה שנתית של 4%. המכירות באותן חנויות ירדו ב-6% בשל היחלשות בכל האזורים, מלבד יפן. הרווחים נטו הסתכמו ב-288 מיליון דולר, לעומת 301 מיליון דולר שנה קודם לכן.
טיפאני פתחה ברבעון השלישי ארבע חנויות חדשות וסגרה שתיים קיימות, כולן באזור אסיה-פסיפיק. נכון ל-31 באוקטובר, החברה מפעילה 313 חנויות, לעומת 305 חנויות לפני שנה.