forevermark unveils new promise campaign at forevermark jck breakfast 6026832

בני דור המילניום הוציאו 25 מיליארד דולר על תכשיטי יהלומים ב-2015

בני דור המיליניום בארבעת השווקים הצרכניים הגדולים הוציאו ב-2015 למעלה מ-25 מיליארד דולר על תכשיטי יהלומים, ורכשו יותר מבני כל קבוצת גיל אחרת, כך עולה מדו״ח Diamond Insight ל-2016 שפרסמה דה בירס (De Beers) בסוף השבוע.

בני דור המילניום (גילאי 15-34 ב-2015) רכשו, במונחי ערך קמעונאי, קרוב למחצית מכלל תכשיטי היהלומים בארבעת השווקים הגדולים: ארה״ב, סין, יפן והודו. בארבעת השווקים הללו, האחראים לכ-73% מכלל הביקוש העולמי לתכשיטי יהלומים, קהל הצרכנים הפוטנציאלי בקרב דור המילניום מונה למעלה מ-220 מיליון בני אדם.

ברוס קליבר (Bruce Cleaver), מנכ״ל קבוצת דה בירס אמר: ״בני דור המילניום רחוקים עדיין 10 שנים מהשלב האמיד ביותר בחייהם, והם מונים למעלה מ-220 מיליון צרכני יהלומים פוטנציאליים בארבעת השווקים המרכזיים. לכן, לתעשיית היהלומים יש הזדמנות גדולה באופק, אך היא תנצל אותה במלואה רק אם תמשיך לחדש ולהשקיע לכל אורך שרשרת הערך״.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן