בני דור המיליניום בארבעת השווקים הצרכניים הגדולים הוציאו ב-2015 למעלה מ-25 מיליארד דולר על תכשיטי יהלומים, ורכשו יותר מבני כל קבוצת גיל אחרת, כך עולה מדו״ח Diamond Insight ל-2016 שפרסמה דה בירס (De Beers) בסוף השבוע.
בני דור המילניום (גילאי 15-34 ב-2015) רכשו, במונחי ערך קמעונאי, קרוב למחצית מכלל תכשיטי היהלומים בארבעת השווקים הגדולים: ארה״ב, סין, יפן והודו. בארבעת השווקים הללו, האחראים לכ-73% מכלל הביקוש העולמי לתכשיטי יהלומים, קהל הצרכנים הפוטנציאלי בקרב דור המילניום מונה למעלה מ-220 מיליון בני אדם.
ברוס קליבר (Bruce Cleaver), מנכ״ל קבוצת דה בירס אמר: ״בני דור המילניום רחוקים עדיין 10 שנים מהשלב האמיד ביותר בחייהם, והם מונים למעלה מ-220 מיליון צרכני יהלומים פוטנציאליים בארבעת השווקים המרכזיים. לכן, לתעשיית היהלומים יש הזדמנות גדולה באופק, אך היא תנצל אותה במלואה רק אם תמשיך לחדש ולהשקיע לכל אורך שרשרת הערך״.