קייט מידלטון אנגלה מרקל

מייגן מרקל או קייט מידלטון: של מי טבעת האירוסין הפופולרית ביותר?

של מי טבעת האירוסין המלכותית הפופולרית יותר, מייגן מרקל או קייט מידלטון? מנתונים שפורסמו על ידי Design Bundles, עולה כי טבעת האירוסין של מייגן זוכה ליותר חיפושים בגוגל מכל טבעת מלכותית אחרת.

 

הארי מייגן מרקל יהלומים
צילום: Blueskynet / shutterstock.com

עלפי הדיווח באתר cheatsheet.com, טבעת האירוסין של מייגן זוכה ל-20 אלף חיפושים בחודש, ואילו טבעת האירוסין של קייט מידלטון הרחק מאחוריה עם 8,200 חיפושים בגוגל לחודש. במקום השלישי, טבעת האירוסין של גרייס קלי, עם 3,900 חיפושים בחודש, ובמקום הרביעי טבעת האירוסין של הנסיכה מרגרט, עם 3,400 חיפושים בחודש. טבעת האירוסין של המלכה אליזבת ה-2 במקום החמישי, ואת העשיריה המובילה משלימות טבעות האירוסין של הנסיכה יוג'יני, הנסיכה ביאטריס, המלכה האם, קמילה פרקר בולס, והנסיכה אן.

 

ארמון בקינגהאם אנגליה
צילום: Alberto Stocco

סיפורה של הטבעת של מייגן מרקל יפה כמעט כמו הטבעת עצמה: בשנת 2017, הנסיך הארי הציע לה נישואין עם טבעת שעיצב בעצמו. הטבעת שובצה בשלושה יהלומים – יהלום מרכזי בליטוש קושן מרכזי, ולצדו שני יהלומים עגולים מהקולקציה של אמו של הנסיך, הנסיכה המנוחה דיאנה. את הטבעת ייצרה Cleave and Company, חברת התכשיטים הרשמית של המלכה אליזבת ה-2. הטבעת עשויה מזהב צהוב, האהוב על מרקל, ועיצובה ארך ששה חודשים. לאחר לידת בנם של בני הזוג המלכותי, ארצ'י, דווח כי מרקל שדרגה "בסתר" את הטבעת, כשהוסיפה יהלומי pave לטבעת. 

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן