טיפאני תכשיטים קמפיין לצעירים

הסערה החדשה של קמפיין טיפאני

ענקית התכשיטים טיפאני ושות' (Tiffany & Co) הצליחה לייצר לא מעט באז בקמפיין האחרון שהשיקה, אך עשתה זאת בדרך הגרועה ביותר שאפשר להעלות על הדעת.

 

חנות הדגל של ענקית התכשיטים טיפאני בשנחאי, סין
צילום: Tiffany & Co.

על פי הדיווחים, הקמפיין החדש של טיפאני מציג נשים צעירות, תחת הסלוגן Not your mother’s Tiffany ("זו לא טיפאני של אמא שלך"). הקמפיין כבר נתקל בביקורת חריפה במדיה החברתית, שם כונה בין היתר "מגעיל, חסר כבוד וגילני".

 

טיפאני תכשיטי יוקרה יפן
צילום: Iris Hortman

הקמפיין החדש, שכולל שלטי חוצות בלוס אנג'לס, קליפורניה, הושק לאחר מינויה של אלכסנדרה ארנו (Alexandre Arnault) בת ה-29 – בתו של מנכ"ל LVMH, ברנאר ארנו (Bernard Arnault) – לסגנית נשיא טיפאני. על פי הדיווח, ארנו הצעירה החליטה "להתמקד בקמפיינים ובפנייה ללקוחות צעירות יותר".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן