מייגן מרקל תכשיטים יהלומים

דיווח: מייגן מרקל אינה רשאית לענוד יהלומים לפני 6 בערב

יהלומים הם חבריה הטובים של האישה, אלא אם כן מדובר בבת מלוכה ובשעות הבוקר: הפרוטוקול של בית המלוכה הבריטי קובע כי בני המלוכה אינם מורשים לענוד תכשיטי יהלומים לפני השעה 6 בערב, כדי לא לזהור מדי בהופעותיהם הציבוריות, כך דווח לאחרונה בכמה אתרים. 

 

קייט מידלטון תכשיטי יהלומים
צילום:Isaaack / shutterstock.com

על פי אותם דיווחים, בני בית המלוכה רשאים לענוד בכל שעה תכשיטים אחרים, המשובצים באבנים פחות נוצצות מיהלומים, כמו פנינים, ספיר וכו'. את התכשיטים הנוצצים יותר, המשובצים ביהלומים, רשאים דיירי ארמון בקינגהאם לענוד רק בשעות הערב והלילה. האיסור חל על כל בני בית המלוכה, ובהם אשתו של הנסיך הארי, קייט מידלטון (Kate Middleton), ואשתו של הנסיך הארי, מייגן מרקל (Meghan Markle).

 

בחודש יוני, דווח כי בעקבות לידת הולדת בנם של הנסיך הארי ומרקל, ארצ'י, במהלך חודש מאי, הדוכסית סאסקס הוסיפה "בסתר" יהלומים לטבעת האירוסין שקיבלה מהנסיך הארי. הדיווחים על שדרוג הטבעת הציפו את הרשת מייד לאחר שמרקל התייצבה למצעד "Trooping the Colour" בתחילת יוני, בהופעתה הפומבית הראשונה מאז שהזוג הצעיר הציג לעולם את בנם הבכור.

 

הארי מייגן מרקל יהלומים
צילום: Blueskynet / shutterstock.com

טבעת האירוסין המקורית של מרקל עוצבה על ידי הנסיך הארי בעצמו, ושובצה בשלושה יהלומים: יהלום מרכזי מבוצוואנה, ושני יהלומים נוספים מהקולקציה של אמו המנוחה, הנסיכה דיאנה. הטבעת המשודרגת, שמרקל ענדה לאחרונה למצעד, שובצה לאחר השדרוג ביהלומים בשיבוץ pavé, שליוו את שלושת היהלומים של הטבעת המקורית. 

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן