מרטין רפפורט שבוע היהלומים הבינלאומי בישראל

מרטין רפפורט יעביר הרצאה בשבוע היהלומים בישראל לשנת 2020

שבוע היהלומים הבינלאומי בישראל (IDWI) לשנת 2020 יכלול שוב הרצאה של מרטין רפפורט, המו"ל של מגזין רפפורט ומחירון היהלומים רפפורט. רפפורט העביר הרצאה גם בשבוע היהלומים לשנת 2019, אשר משכה קהל רב, והתקבלה היטב בקרב הנוכחים.

 

בדומה לפורמט של שבוע היהלומים אשתקד, גם האירוע המתקרב יכלול הרצאות של דמויות מרכזיות בתעשייה, שידבר על הסוגיות החשובות ביותר עבור קהילת היהלומנים. ההרצאות ייערכו בקומת התערוכה, בסוף יום המסחר.

 

שבוע היהלומים הבינלאומי בישראל 2019
צילום: ISDE

הרצאתו של רפפורט, שכותרתה "מסחר יהלומים בישראל – הפיכת אתגרים להזדמנויות" ("Israel’s Diamond Trade – Turning Challenges into Opportunities"), תעסוק באתגרים העיקריים הניצבים בפני תעשיית היהלומים העולמית, ועל השפעתם על מסחר היהלומים בישראל. במציאות זו, הוא ידגיש את ההזדמנויות של מסחר היהלומים בישראל להוסיף ערך ולהבטיח עתיד בר-קיימא.

 

מרטין רפפורט נולד בארה"ב, וכיום מתגורר בירושלים. הוא החל את הקריירה כמתמחה בתעשיית היהלומים של אנטוורפן ב-1975. בשנת 1978 ייסד את מחירון היהלומים רפפורט, שנחשב למקור מוביל למחירי יהלומים ולנעשה בשוק. בשנת 1996, הקים את רשת המסחר האלקטרוני ביהלומים Rapnet. רפפורט מוכר בין היתר כתומך במסחר הוגן ובפיתוח תחום היהלומים, ומשקיע מאמצים רבים בשיפור חייהם של כורי יהלומים ידנית באפריקה.

 

שבוע היהלומים הבינלאומי בישראל פונה בלעדית לקנייני יהלומים. האירוע כרוך בעלויות השתתפות מינימליות, ומקנה שלושה לילות בחינם בבית מלון לקניינים הזכאים להטבה.

 

שבוע היהלומים הבינלאומי בישראל
צילום: ISDE

האירוע הנערך בקומת המסחר התוססת של בורסת היהלומים הישראלית, הוא מעין סופרמרקט של יהלומים מלוטשים, שבו מאות מציגים מישראל מציגים כמות ומבחר עצומים של סחורה. שבוע היהלומים הבינלאומי בישראל אף משלב את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, על מנת לאפשר לקניינים לנווט בתערוכה ולאתר את הסחורה המדויקת שחיפשו. בדומה לשנים קודמות, מאות קניינים מרחבי העולם צפויים להשתתף באירוע.

 

יו"ר שבוע היהלומים הישראלי, עזרא בוארון, אמר כי "שבוע היהלומים הבינלאומי בישראל מספק לקניינים את התנאים האופטימליים לעשות עסקים, בנוחות המרבית ובמינימום עלויות. הרצאתו של מרטין רפפורט, מומחה מכובד בתעשיית היהלומים, ללא ספק תוסיף ערך למשתתפים. בשבועות הקרובים נודיע על דוברים ואירועים נוספים".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן