שבוע היהלומים אולם המסחר

שבוע היהלומים נכנס ליומו השלישי והאחרון

שבוע היהלומים הבינלאומי בישראל נכנס היום (רביעי) ליומו השלישי והאחרון, לאחר שאתמול ב-17:30 נערך ערב קוקטייל חגיגי למשתתפים, בהדר דימול פלטינום. שבוע היהלומים יינעל היום, לאחר שלושה ימים עמוסי אירועים, תנועה ופעילות באולם המסחר של בורסת היהלומים.

 

אתמול, יומו השני של האירוע, יהלומנים מישראל המשיכו להפעיל מאות דוכני מכירות של יהלומים ותכשיטים יוקרתיים באולם המסחר של הבורסה ובחללים שמסביבו, משעות הבוקר ועד אחרי הצהריים. בשעה 11 בבוקר אתמול, נערך טקס פתיחה של המרכז הרב-תכליתי, הראשון מסוגו בעולם, שבו ייערכו מכירות פומביות.

 

שבוע היהלומים נפתח ביום שני, כאשר משעות הבוקר גדשו מאות יהלומנים ישראלים וקניינים מרחבי העולם את אולם המסחר בבורסה. שבוע היהלומים הבינלאומי בישראל, מהאירועים החשובים בלוח השנה של ענף היהלומים הישראלי והעולמי, הבטיח השנה להתעלות על קודמיו, ואם נשפוט על פי האווירה והפעילות עד כה, נראה כי קיים את ההבטחה, ובגדול.

 

ביום שני לקראת השעה 11 בבוקר, הפתיחה הרשמית של האירוע החגיגי, האולם התמלא במבקרים ויהלומנים שהגיעו לעשות עסקים, במהלך האירוע שנמשך שלושה ימים. נשיא הבורסה יורם דבש, שר הכלכלה אלי כהן, נשיא התאחדות תעשייני היהלומים קובי קורן, ונשיא בורסת היהלומים של ניו יורק, ראובן קאופמן, נשאו דברי ברכה בפתיחת האירוע, ואיחלו למציגים ולמבקרים עסקים פוריים במהלכו. הארבעה אף הכו יחד בגונג, כמיטב המסורת, לציון פתיחתו הרשמית של המסחר.

 

שבוע היהלומים בורסת היהלומים
צילום: ISDE

במהלך היומיים הראשונים של האירוע, הורגשה תנועה רבה של קניינים באולם המסחר, ונראה כי רבים מהם הגיעו לעשות עסקים. את היום הראשון של האירוע חתמה הרצאה של מרטין רפפורט, המו”ל של מגזין רפפורט ומחירון היהלומים רפפורט, שנחשב למקור בכיר למחירי יהלומים ולנעשה בשוק, וריתק כתמיד את הנוכחים.

 

שבוע היהלומים הישראלי כולל השנה כמה מאפיינים חדשים, ובהם מכירה פומבית ראשונה מסוגה של יהלומים מלוטשים שתערוך הבורסה עצמה, מכרז ראשון של יהלומים מישראל שתנהל חברת קוין (Koin), ואגף המוקדש לתכשיטי יהלומים של יהלומנים ישראלים.

 

כמו בכל אירוע שבו משתתפת תעשיית היהלומים הישראלית, גם בשבוע היהלומים פועל מסוף של Get Diamonds Show, המאפשר למבקרים לחפש באמצעותם יהלומים של מציגים ישראלים, על פי שורה של פרמטרים.

 

אולם מסחר בורסת היהלומים
צילום: ISDE

 

נסיים בברכת הצלחה ביומו האחרון של שבוע היהלומים, לכל היהלומנים המשתתפים.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן