איזבל הופר

סגנון מנצח: תכשיטי היהלומים של איזבל הופר

שנה נפלאה עברה על איזבל הופר (Isabelle Huppert): השחקנית הצרפתייה הוותיקה, המככבת בקולנוע ובתיאטרון מאז 1971, זכתה לאחרונה בפרס "גלובוס הזהב" עבור תפקידה בסרט "היא" (Elle) שיצא לאקרנים אשתקד. זה לא היה הפרס היחיד שהובר קיבלה בשנה האחרונה: עבור תפקידיה בסרטים "היא" ו-"Things to Come", זכתה השחקנית הצרפתייה בפרס השחקנית הטובה ביותר של האגודה הלאומית של מבקרי הקולנוע, של חוג מבקרי הקולנוע בניו יורק, ושל התאחדות מבקרי הקולנוע של לוס אנג'לס.

 

השחקנית הצרפתייה האלגנטית שומרת על טעם אלגנטי ומאופק גם בבחירת תכשיטי יהלומים. לפסטיבל הקולנוע הבינלאומי ה-16 שנערך במרקש ב-2016, הגיעה הופר עם תכשיטים עדינים של Piaget, ובהם עגילים משובצים באבני אמרלד ויהלומים מאוסף Limelight Garden Party, וטבעת זהב לבן משובצת יהלומים.

 

גם בפסטיבל הסרטים ה-68 בקאן שנערך ב-2016, הפגינה הופר טעם משובח בתכשיטים. היא הגיעה לאירוע עם זוג עגילים ושעון המשובצים ביהלומים לבנים, מזהב לבן 18 קרט – שניהם מקולקציית Happy Diamonds של שופארד (Chopard). בנוסף, ענדה טבעת יהלום לבן במשקל 9 קרט ובליטוש אמרלד, מזהב לבן 18 קרט, עם יהלומים לבנים בשיבוץ pave.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן