new york times square 22

גולת הכותרת של בונהמס בניו יורק: טבעת יהלום במשקל 6.32 קרט

טבעת המשובצת ביהלום אירופי בליטוש ברילאנט עתיק ובמשקל 6.32 קרט תהיה גולת הכותרת של מכירת תכשיטי היוקרה של בונהמס (Bonhams) בניו יורק ב-24 באפריל, כך דווח ב- Gem Konnect. היהלום דורג כבעל דרגת ניקיון VVS1, בצבע פנסי ויויד צהוב. הוא משובץ בין שני יהלומי ברילאנט עתיקים אחרים בטבעת, ששווייה נע על פי ההערכות בין 400 ל-600 אלף דולר.

 

סגנית נשיא בונהמס ומנהלת חטיבת התכשיטים בארה"ב, סוזן אבלס (Susan Abeles), מסרה כי מקורה של הטבעת בטבעת סוליטר של טיפאני (Tiffany & Co) בעלת שש שיניים מתחילת המאה, וכי "יהלומים בליטוש אירופי עתיק הם דוגמא נדירה לטכנולוגיית חיתוך מהמאה ה-19", סגנון חיתוך מיושן "שנדיר למצוא בשוק בימינו".

 

המכירה של בונהמס תכלול גם יהלום פנסי צבעוני ושרשרת יהלומים של וויליאם גולדברג (William Goldberg), המוערכים ב-350 עד 500 אלף דולר, שרשרת יהלומים קלאסית מסוג Riviere המוערכת ב-200-300 אלף דולר, וכן "תכשיטים חתומים על ידי מותגים מוכרים כגון קרטייה (Cartier, רנה בויווין (Rene Boivin), טיפאני (Tiffany), הארי ווינסטון (Harry Winston), ואן קליף אנד ארפלס (Van Cleef & Arpels) ו-ורדורה (Verdura)".

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן