דלג לתוכן המרכזי
הדרך שלך למסחר באינטרנט
simplified man
חדשות וידיאו
the israel diamond industry logo

רועי קאשי העניק טבעת יהלום בשווי 2,500 דולר למנוי בערוץ יוטיוב

רועי קאשי, דור שלישי ליהלומנים ומעצבי תכשיטים, מצא דרך מקורית לקדם את ערוץ היוטיוב האישי שלו

 

 

רועי קאשי, דור שלישי ליהלומנים ומעצבי תכשיטים, מצא דרך מקורית לקדם את ערוץ היוטיוב האישי שלו: קאשי העניק טבעת יהלום בשווי 2,500 דולר לאחד המנויים בערוץ היוטיוב.

 

 

הפרס הבא, מבטיח קאשי, יוענק לאחר שהערוץ יגיע ל-10,000 מנויים. בנוסף, יהלום או תכשיט יהלום יוענק לאחד המנויים לאחר שהערוץ יגיע ל-100,000, ל-200,000 ול-300,000 מנויים – וכך עד שהערוץ יגיע למיליון מנויים. בסך הכל, רועי קאשי יעניק למנויים 12 יהלומים או תכשיטי יהלום.

 

 

רועי, הנוסע במסגרת עבודתו 300 יום בשנה לתערוכות יהלומים ותכשיטים ונסיעות עסקים, פתח ערוץ יוטיוב בו הוא מתעד את מסעותיו ברחבי העולם. בערוץ היוטיוב Native Explorer אפשר לראות את רועי מטייל ברחבי העולם, מציג יהלומים נדירים, מבקר באתרי תיירות עוצרי נשימה, ועוסק בספורט אקסטרים.

 

 



תגיות: יהלום

עוד כתבות שיעניינו אותך