GIA ניו יורק

GIA תבחן מחדש לקוחות חדשים וקיימים

המכון הגמולוגי האמריקאי (GIA) הודיע על הרחבת תכנית "הכר את הלקוח שלך" (Know Your Customer – KYC), שבמסגרתה כל "לקוחות המעבדה החדשים והקיימים יידרשו לאשר את זהותם והבעלות על העסק שלהם".

 

 

 

מעבדה של ה-GIA
צילום: Valerie Power, GIA

 

 

ב-1 במאי 2019, המכון הגמולוגי האמריקאי החל ליצור קשר עם לקוחותיה הקיימים של המעבדה, המוזמנים לעדכן את המידע האישי והעסקי שלהם, לספק מסמכים נוספים במידת הצורך, ולחתום ולהגיש הסכם לקוח באופן דיגיטלי.

 

תעודה גמולוגית GIA
צילום:GIA

 

 

מנהלת נושאי אתיקה וציות ב-GIA, אליזבת קיטינג (Elizabeth Keating), מסרה כי "ה-GIA יעשה עסקים רק עם לקוחות, ספקים וגורמי צד שלישי מכובדים, בעלי פעילות עסקית לגיטימית, שכספיהם מגיעים ממקורות לגיטימיים. כמכון עולמי, באחריותנו לעשות כל מאמץ אפשרי לקבוע את הזהות והבעלות האמיתית על חשבונות הלקוח שלנו, מקורות המימון שלהם ואופי העסקים שלהם […]".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן