טאג' מהאל הודו

GJEPC נערכת לשבוע היהלומים השני של הודו

המועצה לקידום ייצוא אבני החן והתכשיטים בהודו (GJEPC) תערוך את שבוע היהלומים השני במומביי ב-23-25 באוקטובר. האירוע, שיפגיש בין סוחרים לקנייני יהלומים, יתקיים "לצד קונגרס היהלומים העולמי", כך דווח ב-Gem Konnect.

 

יו"ר המועצה לקידום ייצוא אבני החן והתכשיטים בהודו, פראמוד אגרוואל (Pramod Agrawal), אמר כי "שבוע היהלומים הזה ייחודי, מאחר שיפגיש השנה גורמים מרכזיים במסחר היהלומים העולמי במקביל לפגישה השנתית הכללית של מועצת היהלומים העולמית (WDC), שהמועצה לקידום ייצוא אבני החן והתכשיטים בהודו תארח במומביי. אנו נפעמים מההיענות לאירוע, לאחר שיותר מ-100 קניינים אישרו כי יבקרו במומביי לרגל שבוע היהלומים, מכל שווקי היהלומים המרכזיים בעולם, כולל ארה"ב, סין, הונג קונג, ישראל, רוסיה, אירופה, דרום אפריקה, טורקיה, המזרח התיכון, איראן, אמריקה הלטינית, אוסטרליה, ניו זילנד, אינדונזיה ודרום קוריאה".

 

נשיא הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB), ארני בלום (Ernie Blom), אמר לאחרונה כי קונגרס היהלומים העולמי ה-38, שייערך כאמור במומביי, יהיה "אחד החשובים שנערכו אי פעם". לדברי בלום, "לעיתים רחוקות היה עלינו להתמודד עם כל כך הרבה אתגרים, לכן חשוב ביותר שכל נשיאי הבורסות יתייצבו לאירוע כדי להציג את הפרספקטיבה שלהם, ולשמוע תובנות מצד הקולגות שלהם ברחבי העולם". נשיא ה-WFDB הוסיף כי "לאור הסוגיות שעמם מתמודד מסחר היהלומים העולמי, נדון בטווח רחב של נושאים חשובים".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן