ליידי גאגא יהלומים אוסקר

גנבה את ההצגה: ליידי גאגא ענדה את "יהלום טיפאני" לטקס האוסקר

לילה בלתי נשכח עבר על כוכבת הפופ ליידי גאגא בטקס פרסי האוסקר, שהתקיים השבוע: הזמרת זכתה בין היתר לתשואות רמות עבור הדואט שביצעה עם ברדלי קופר לשיר "Shallow", ואף זכתה בפרס האקדמיה עבור השיר הטוב ביותר בסרט. הלילה הגדול של ליידי גאגא החל עוד קודם, כשפסעה על השטיח האדום כשלצווארה תכשיט יהלום מפורסם, שאי אפשר לפספס.

 

גאגא, שענדה לשטיח האדום שמלה של אלכסנדר מקווין (Alexander McQueen), גנבה את ההצגה בזכות שרשרת ששובצה ב"יהלום טיפאני" (The Tiffany diamond), שמשקלו 128.54 קרט. הזמרת המצליחה הייתה האדם השלישי אי פעם שענד את היהלום: הראשונה שעשתה זאת הייתה גברת א. שלדון ווייטהאוס, שענדה את יהלום טיפאני לנשף של טיפאני, שהתקיים ב-1957 בניופורד, רוד איילנד. השנייה שענדה את היהלום הייתה לא אחרת מהשחקנית האגדית אודרי הפבורן, שהצטלמה עמו בפוסטרים לקידום סרטה הקלאסי מ-1962, "ארוחת בוקר בטיפאני'ס".

 

"יהלום טיפאני" נכרה בדרום אפריקה ב-1877, כיהלום גלם עצום במשקל 287.42 קרט. היהלום נרכש על ידי צ'ארלס לואיס טיפאני ב-1878 תמורת 18 אלף דולר, ולוטש ליהלום בליטוש קושן, בעל 82 פאות (24 פאות יותר מליטוש ברילאנט עגול רגיל), במשקל 128.54 קרט. מאז, יהלום טיפאני הוצג בתערוכות תכשיטים ברחבי העולם. הוא מעולם לא נמכר, ושוויו על פי ההערכות כ-30 מיליון דולר.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן