הונג קונג יהלומים תכשיטים

הטייפון היכה בהונג קונג: תערוכת התכשיטים נסגרה, הטיסה לישראל בוטלה

תערוכת התכשיטים ואבני החן של הונג קונג נסגרה היום (ראשון) למבקרים, בשל סערת הטייפון האדירה המתחוללת באזור. באתר התערוכה צוין כי אולמות המציגים יישארו פתוחים עד 23:00 הלילה, כדי לאפשר למציגים לקחת את החפצים והסחורה שהביאו עמם, הלילה או מחר. עם זאת, הם מתבקשים לנהוג בשיקול דעת, ולעקוב אחר דיווחי החדשות.

 

רוב הנציגים הישראלים השאירו את הסחורה בכספות, וממתינים לעדכונים. טיסת אל-על לישראל בוטלה, מאחר ששדה התעופה המקומי נסגר בשל הסערה. לא מעט יהלומנים ותכשיטנים שהגיעו מישראל לתערוכה, ייאלצו להישאר לעת עתה בעיר, ולהמתין לעדכונים. טרם נמסר מידע לגבי הטיסות המתוכננות למחר.

 

סופת הטייפון "מנגקוט", שזרעה הרס רב בפיליפינים, הגיעה כעת לדרגת 10 בסולם הטייפונים, כלומר עוצמת רוחות חזקה מ-120 קמ"ש. חלק מהישראלים בעיר אף תיעדו את הסערה האדירה, כפי שניתן לראות בסרטון שלפניכם, באדיבות היהלומן מיקי ברוידה.

 

 

נציג מכון היהלומים בהונג קונג, דין ברקו, קרא למציגים הישראלים ליצור קשר עם חברות השילוח, כדי לראות אם ומתי ניתן יהיה להעביר את הסחורה שהשאירו בכספות התערוכה. יהלומנים בהונג קונג מוזמנים לפנות למר ברקו בכל שאלה –

 

טלפון 852-54976098+

 

וואטסאפ 054-6520922

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן