מכון היהלומים יערוך פעילות שיווקית מיוחדת בתערוכת הונג קונג בספטמבר

ביתן היהלומים הישראלי בתערוכת התכשיטים ואבני החן של הונג קונג בספטמבר, שמארגן מכון היהלומים הישראלי, יארח מכירה פומבית של יהלומים שיוצעו למכירה ע"י החברות המציגות בביתן. על מנת להגביר את העניין, מכון היהלומים אף יעניק, לכמה מהקונים שישתתפו במכירה הפומבית, כרטיסי טיסה בחינם לישראל, לתאריכים שבהם יתקיים שבוע היהלומים בישראל, בסוף ינואר 2019.

 

היהלומים שיוצעו במכירה הפומבית יהיו זמינים לצפייה ובדיקה מוקדמת. יהיה ניתן להגיש עבורם הצעות קנייה בימים הראשונים של התערוכה. מצב הגשת ההצעות יוצג על גבי מסכים שימוקמו בביתן היהלומים הישראלי.

 

הביתן הלאומי של ישראל, הממוקם באולם 9 ב-Asia World Expo, יהיה אחד הגדולים בתערוכה. הוא יארח 66 חברות ישראליות, וישתרע על פני 978 מ"ר. 13 חברות ישראליות נוספות יציגו במיקומים שונים ברחבי התערוכה.

 

הונג קונג יהלומים תכשיטים
צילום: IDI

 

בלב הביתן הלאומי ישראלי ימוקם ביתן מכון היהלומים, שיכלול שלוש עמדות של מסופי החיפוש של Get Diamonds Show, וכן עמדת טעינה לסמארטפונים ומכשירים אחרים. Get Diamonds Show היא פלטפורמת חיפוש שפיתח מכון היהלומים הישראלי, המאפשרת לקונים לחפש במאגר הנתונים של כלל הסחורה של המציגים הישראלים בתערוכה. מנוע החיפוש, הכולל גם גרסה בסינית ובאנגלית, מושך לרוב משתמשים רבים למסופים שבביתן מכון היהלומים. פלטפורמת החיפוש זמינה גם במכשירי סמארטפון.

 

מכון היהלומים הישראלי ישיק אתר מיוחד לכבוד תערוכת הונג קונג בספטמבר, עם מלוא הפרטים על החברות הישראליות המשתתפות בתערוכה, כולל חומרי רקע ופרטי יצירת קשר, וכן מפה של ביתן היהלומים הישראלי. האתר יהיה זמין יום לפני תחילת התערוכה.

 

יו"ר מכון היהלומים, בועז מולדבסקי, אמר כי "אנחנו אופטימיים למדי לגבי התערוכה, ובאופן כללי לגבי השווקים באסיה, שהביקוש בהם ליהלומים מצוי בעלייה. תערוכת ספטמבר היא תערוכה מרכזית עבור התעשייה הישראלית, ואני שמח שנפגין שם נוכחות גבוהה. אני מלא תקווה בנוגע לתוצאות התערוכה, למרות האתגרים שעמם מתמודדת תעשיית היהלומים", אמר.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן