גט דיימונדס הונג קונג

אופטימיות במכון היהלומים הישראלי לקראת תערוכת HKJMA בהונג קונג

אופטימיות במכון היהלומים הישראלי, בשעה שנמשכות ההכנות לתערוכת יצרני התכשיטים הבינלאומית של הונג קונג, שתיערך בין ה-29 בנובמבר ל-2 בדצמבר במרכז הירידים והתערוכות של הונג קונג. ממכון היהלומים נמסר כי הציפיות החיוביות מבוססות על עלייה בביקוש בהונג קונג ובשווקים נוספים באסיה, ועלייה צפויה בפעילות לפני ראש השנה הסיני.

 

פביליון היהלומים הישראלי של מכון היהלומים בתערוכה יארח 26 חברות. בפביליון, יוזמנו הקונים לחפש יהלומים בקרב המציגים הישראלים, באמצעות מאגר הנתונים המקוון של Get Diamonds, הן באנגלית והן בסינית. המסוף של Get Diamonds ימוקם בביתן המידע של מכון היהלומים הישראלי, שמספרו 1DC14.

 

יו"ר מכון היהלומים, בועז מולדבסקי, סיפר כי הוא אופטימי, ומאמין שלפנינו תערוכה טובה למציגים הישראלים. "אנחנו רואים מגמה חיובית בשווקים באסיה, במיוחד בהונג קונג, שייבוא היהלומים אליה צמח ב-11% ברבעון השלישי של 2018. התערוכה נערכת בדיוק לפני עונת החגים, כך שאין ספק כי תמשוך קונים לרגל העונה, עסקים וצרכנים כאחד", אמר.

 

התערוכה הקרובה בהונג קונג, שמארגנת התאחדות יצרני התכשיטים של הונג קונג (HKJMA), תציג תכשיטים, יהלומים לא משובצים, פנינים ואבני חן צבעוניות. התערוכה מושכת קניינים מסין, טייוון, הפיליפינים, אינדונזיה וחלקים אחרים של אסיה-פסיפיק. העיתוי שבו נערכת התערוכה, מאפשרת לקניינים לחדש מלאי של סחורה ברגע האחרון, רגע לפני עונת החגים העמוסה.

 

השווקים באסיה ממלאים תפקיד מרכזי באסטרטגיית השיווק של ישראל, ואחראיים ליותר מ-30% מכלל ייצוא היהלומים המלוטשים ממנה. מבחינת מכון היהלומים, התערוכות בהונג קונג הן בעלות חשיבות אסטרטגית, ולכן הוא מקים ביתנים לאומיים בתערוכות הנערכות בחודשים מרץ, יוני, ספטמבר ונובמבר.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן