שרין טכנולוגיות יהלומים ישראל

14 יצרניות יהלומים הצטרפו ל"מסע היהלומים"של שרין

חברת טכנולוגיות היהלומים הישראלית שרין טכנולוגיות (Sarine Technologies) משיקה תכנית שותפים רשמית במסגרת 'מסע היהלומים של שרין', עם חתימתן של 14 יצרניות יהלומים על הצטרפותן. שרין הציגה מוקדם יותר השנה את מערכת מעקב היהלומים Sarine Diamond Journey, ולדברי החברה "קמעונאים הביעו עניין רב ביהלומים המתועדים במסגרת מסע היהלומים של שרין".

 

שרין טכנולוגיות יהלומים מחשב
צילום: Sarine Technologies

תכנית השותפים במסגרת 'מסע היהלומים של שרין' כוללת "יצרניות יהלומים נבחרות, שיוכלו לספק סחורה שתעמוד בקריטריונים שמציבים קמעונאים", כלומר, אותן יצרניות "יישמו את תהליכי הייצור הנדרשים ליצירת היצע מתמשך בשוק של יהלומים מ'מסע היהלומים של שרין'".

 

עוד נמסר משרין כי "תעודת מסע היהלומים כוללת תיעוד דיגיטלי, אינטראקטיבי ו-ויזואלי של מסע היהלום, ממצבו הגולמי ועד ליהלום המלוטש המוגמר, או אפילו התכשיט שבו שובץ". מאפיין זה "מאפשר לצרכנים להעריך את סיפורו הייחודי של כל יהלום, תוך אמון באותנטיות המידע שייצר הפתרון הטכנולוגי של שרין", כפי שנמסר מהחברה.

 

שרין טכנולוגיות יהלומים משרדים
צילום: Sarine Technologies

יצרניות היהלומים שהצטרפו לתכנית הן יהלומי אנדרה מסיקה (Andre Messika), יהלומי אשווין (Ashwin Diamonds), ס. דינש (C. Dinesh), דיאראף (Diarough), פיינסטאר (Finestar), חברת H&A Cutting Works, הופ אינטרנשיונל (Hope International), חברת KGK, מוטי גנץ בוצוואנה (Moti Gantz Botswana), רוזי בלו (Rosy Blue) שכטר ונמדר נמיביה (Schachter and Namdar Namibia (pty) Ltd.), שאיירו ג'מס (Shairu Gems), סטאר רייס (Star Rays) ותכשיטי ונוס (Venus Jewels).

 

מנכ"ל שרין טכנולוגיות, דיוויד בלוק (David Block), אמר כי החברה צופה שיהיו בידיה "עשרות אלפי יהלומים שמסעם תועד עד סוף השנה".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן