מרטין רפפורט בורסת היהלומים

מרטין רפפורט ינאם בשבוע היהלומים הבינלאומי בישראל

מרטין רפפורט, המו"ל של מגזין רפפורט ומחירון היהלומים רפפורט, יוביל שורה של דיונים קצרים במהלך שבוע היהלומים הבינלאומי בישראל, שייערך ב-28-30 בינואר 2019.

 

רפפורט, יליד ארה"ב וכיום תושב ירושלים, החל את הקריירה כמתמחה בתעשיית היהלומים של אנטוורפן ב-1975. בשנת 1978, ייסד את מחירון היהלומים רפפורט, שנחשב עד היום למקור בכיר למחירי יהלומים ולנעשה בשוק. בנוסף, הקים ב-1996 את רשת המסחר האלקטרוני ביהלומים RapNet.

 

הדיונים הקצרים ייערכו בחינם בקומת התצוגה, בהשתתפות מומחים בתעשייה, שיעסקו בשורה של סוגיות חשובות בענף. בנוסף לרפפורט, ישתתפו בדיונים נציגים של גופים מרכזיים אחרים בתעשייה, שידברו על נושאים כמו תמחור יהלומים, חדשנות, שיווק יצירתי ודמוגרפיה של קונים בימינו.

 

יו"ר שבוע היהלומים בישראל, עזרא בוארון, אמר כי "שבוע היהלומים הישראלי מתמקד במתן התנאים הטובים ביותר לעשיית עסקים, עבור קנייני יהלומים. מעבר לכך, אנחנו תמיד מחפשים דרכים להוסיף ערך למשתתפים. סדרת הדיונים הקצרים הללו, בהשתתפות מומחים בתעשייה בראשות מרטין רפפורט, צפויה להאיר עיניים כמו גם לבדר. בקרוב נודיע על שמותיהם של דוברים נוספים, וכן על אירועים מיוחדים נוספים".

 

שבוע היהלומים הבינלאומי בישראל ייערך בקומת המסחר של בורסת היהלומים הישראלית, בהשתתפו כ-200 מציגים ישראלים של יהלומים מלוטשים, שיציגו מגוון עצום וכמויות של סחורה. באירוע צפויים להשתתף מאות קניינים מיותר מ-30 מדינות מרחבי העולם.

 

 

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן