קמפיין תעשיית היהלומים הישראלית

צפו: סרטון חדש לקידום תעשיית היהלומים הישראלית

 

מכון היהלומים הישראלי גאה להציג סרטון חדש לקידום התעשייה הישראלית. הסרטון עלה ליוטיוב, ויקודם במגוון ערוצים דיגיטליים. הקרדיט לצלם משה מילר, שצילומיו מופיעים בסרטון. לפניכם הסרטון המושקע ותמלול בעברית. תהנו!

— 

תעשיית היהלומים הישראלית היא סיפור של מסורת וחדשנות, השזור בתולדות העם היהודי. עם הקמת מדינת ישראל, התעשייה החלה לצמוח לצד המדינה הצעירה, ומאז לא הפסיקה לכבוש פסגות חדשות.

 

עם הקמתה של מדינת ישראל, החלה התעשייה את דרך הצמיחה במדינה הצעירה, ומאז לא פסקה לכבוש פסגות חדשות, עם אלפי יהלומנים הפועלים במסירות, במקצועיות ובאמינות, שומרים ומשביחים את המסורת דור אחרי דור.

 

הידע שנצבר ברחבי העולם – החל מסחר ביהלומי הגלם, דרך ליטוש ושיבוץ, ועיצוב תכשיטים ייחודיים הקולעים לטעמם של לקוחות בכל העולם – הפך לחוד החנית של התעשייה הישראלית.

 

אומת הסטארט-אפ הצליחה להטמיע את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתעשיית היהלומים, המאפשרות דיוק ויעילות, והופכות כל יהלום ליצירת אמנות.

 

בורסת היהלומים הישראלית היא אתר עלייה לרגל עבור יהלומנים רבים, המגיעים הנה כדי ללמוד מהטובים ביותר, לבצע עסקאות בטוחות ומשתלמות, ולראות במו עיניהם את החלום הופך למציאות נוצצת וזוהרת.

 

מאות שנים של מסורת העוברת מאבות לבנים, מיליוני רגעים מאושרים שהיינו חלק מהם, יחד אתכם. עמלנו ימים כלילות כדי להביא לשמחה ברחבי העולם בחגים, בחתונות, בימי הולדת. בדיוק כפי שאנחנו מעבירים את הסודות והמסורת שלנו מדור לדור, דאגנו שגם האומנות שלנו תייצג את אותם הערכים הנצחיים שתעבירו גם אתם מדור לדור.

 

כי כשמדובר בערכים נצחיים, אנחנו כאן בשבילכם.

 

תעשיית היהלומים הישראלית.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן