חברת יונדור יהלומים בלשכת נשיא הבורסה

חברת יונדור קיבלה את "אות היצוא" לשנת 2017

כמדי שנה, משרד הכלכלה והתעשייה מוקיר את פעילותם של יצואנים ישראלים מובילים בחתכי גודל ובענפים שונים באמצעות "אות היצוא". באות יצוא לשנת 2017 בענף היהלומים זכתה חברת יונדור.

 

"היצוא הישראלי הוא קטר הצמיחה של המשק הישראלי ומקור מרכזי לתעסוקה יציבה, ושגשוג כלכלי וחברתי", כתב אוהד כהן, מנהל מינהל סחר חוץ, בהודעה לחברה. "אני מבקש לחזק את ידיך ואת ידי כלל עובדי החברה בגין הצלחתכם, ומקווה שהצמיחה של חברתך ביצוא תמשיך ותגבר בשנים הבאות".

 

 

נשיא בורסת היהלומים, יורם דבש, בירך את בעלי חברת יונדור, אלי צרויה, את בנו דורון צרויה ואת שלומי כהן, מנהל המשרד. בפגישה שנערכה בלשכתו, אמר דבש  כי "מנכ"ל החברה דורון הוביל אותה בשנים האחרונות לצמיחה ולהישגים מרשימים, תוך עמידה איתנה באתגרי התקופה הלא פשוטה. זו דמות היהלומן שאנחנו רוצים לראות בבורסה. חברת יונדור היא מקור לגאווה גדולה עבורנו, ואני מאחל לכם הצלחה מכל הלב, תמשיכו לגדול ולהרחיב את הענף".

 

יונדור יהלומים
צילום: יונדור

יונדור היא חברה בבעלות משפחתית העוסקת בייצור יהלומים באיכויות גבוהות, בגדלים של קרט אחד ומעלה. החברה מתמקדת ביהלומים לבנים וצבעוניים באיכויות גבוהות ובצורות מיוחדות, עם תעודות מהמעבדות הגמולוגיות הבכירות בעולם. החברה פועלת למעלה מ-30 שנה בענף היהלומים.

 

בראש ועדת הבחירה מטעם משרד הכלכלה לנושא עמדה סיגל שידלובסקי, סגנית המפקח על היהלומים.

 

מאת: איריס הורטמן

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן