יורם דבש בורסת היהלומים

בצל הקורונה: פניה מנשיא הבורסה, יורם דבש, לחברי הבורסה ליהלומים

 

נשיא בורסת היהלומים, יורם דבש, פרסם היום (שני) סרטון וידאו ובו מסר לחברי בורסת היהלומים, לאור התפשטות מגפת הקורונה בישראל ובעולם, והקשיים הכלכליים הנובעים מהמצב.

 

בפנייה לחברים, ציין דבש כי מדובר בשעה לא פשוטה לכלכלה הישראלית והעולמית, המורגשת גם בבורסה, בשל ירידה במסחר ובהזמנות. נשיא הבורסה שומר בימים אלו על קשר רציף עם שר הכלכלה, המפקח על היהלומים, ראש רשות המסים וראשי ענף הבנקאות, כדי להבטיח הקלות לעוסקים בתחום היהלומים בשעה זו.

 

דבש פירט בקצרה את הצעדים שנועדו להקל על החברים בימים אלו, ובהם החלטת הנהלת הבורסה והמפעלים להפחית בחודשים מרץ-אפריל את דמי החבר ב-50%, ולקצץ את דמי האחזקה ב-33%. כמו כן, קרא נשיא הבורסה להשתמש בקרן יהלום שהוקצתה על ידי משרד הכלכלה, ומעניקה כעת הלוואות בתנאים משופרים ללא היכר, בערבות המדינה.

 

"צריך לדעת שרק מאוחדים, בעלי אמונה, סולידריות ואהבת חינם, עם היצמדות להוראות משרד הבריאות, נוכל להתגבר ולנצח את המגפה", אמר דבש. "אני מאמין כי יבואו גם ימים טובים, שבהם נשלים פערים במכירות ובקניות, נחזור ונהיה בורסה עולמית ליהלומים, מושא להערכה של בורסות רבות ולקוחות בארץ ובעולם".

 

נשיא הבורסה הזמין את החברים לפנות אליו ולמנכ"ל, ערן זיני, בכל בקשה לסיוע, וסיים בבקשה מהחברים שנמצאים בקבוצות הסיכון, להימנע מלהגיע לבורסה.

 

"מודה לכם על האמון, ביחד ובאמונה נתגבר", סיכם.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן