idc 0921 8595730מתחםבורסה

בורסת היהלומים הישראלית רשמה "זינוק בהיקף הפעילות" ברבעון הראשון

בורסת היהלומים הישראלית מראה סימני התאוששות ברורים בכל תחומי הפעילות, כך עולה מהודעה לעיתונות שפרסמה הבורסה. בכל קטגוריות המסחר המובילות – ייצוא וייבוא יהלומי גלם, וייצוא וייבוא יהלומים מלוטשים – נרשמה "עלייה משמעותית בנפח הפעילות".

 

על פי הדיווח, הייבוא נטו של יהלומי גלם לישראל הסתכם ב-476 מיליון דולר, עלייה של 75.6% לעומת התקופה המקבילה ב-2020, לפני שמגפת הקורונה הכתה בישראל. הייצוא נטו של יהלומי גלם עלה ב-66.3% לעומת הרבעון המקביל ב-2020, והסתכם ב-389.8 מיליון דולר. הייבוא נטו של יהלומים מלוטשים עלה ב-60.9% לעומת הרבעון הראשון אשתקד, והסתכם ב-646.6 מיליון דולר. הייצוא נטו של יהלומים מלוטשים עלה ב-11.5% לעומת התקופה המקבילה ב-2020, והסתכם ב-827.6 מיליון דולר.

 

יהלומים מלוטשים
צילום: FreshPaint

על פי ההודעה לעיתונות, "בורסת היהלומים הישראלית היא אחת מבורסות היהלומים הראשונות בעולם שמפגינות סימני התאוששות. במהלך השנה שעברה, בורסת היהלומים הישראלית עבדה ללא לאות כדי לחזק את חבריה ולהוביל להתאוששות התעשייה, והנתונים המעודדים משקפים את ההתאוששות שנרשמה בחודשים האחרונים".

 

נשיא בורסת היהלומים הישראלית, בועז מולדבסקי, אמר כי "בשנה החולפת, פעלנו רבות כדי לייצב את התעשייה, לשמור על המסחר ולשמר את חברינו. למרות המגיפה, הצלחנו לחזק את קשרי המסחר שלנו ברחבי העולם, ואפילו לקשור קשרים חדשים, במסגרת הסכמי השלום, עם שווקים כגון דובאי, מה שסייע לנו להרחיב את פעילותנו. הנתונים הנוכחיים מראים כי התעשייה עלתה על המסלול הנכון ואנו צופים כי המגמה תימשך גם במהלך הרבעון הבא".

 

ליטוש יהלומים בורסה ישראל
צילום: IDI

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן