הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים

בורסת היהלומים אירחה את הכנס הבינלאומי של WFDB

נשיא בורסת היהלומים הישראלית, יורם דבש, אירח אתמול (שני) את הכנס הבינלאומי של הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB). בכנס דנו בשורה של נושאים, ובהם עליית מחירי הגלם, שיתופי פעולה מסחריים, סחר בינלאומי, ועתידו של שוק היהלומים העולמי.

 

לרגל הכנס, מבקרים בישראל 14 נשיאים של בורסות יהלומים מובילות בעולם, ובהם נשיא ה-WFDB ארני בלום; נשיא בורסת היהלומים בדובאי, מרטין לייק; נשיא הבורסה ההודית אנופ מהטה; נשיא בורסת היהלומים בלוס אנג'לס, משה סאלם; נשיא בורסת היהלומים של אוסטרליה, רמי ברון; בעלי קבוצת רפפורט, מרטין רפפורט; פיטר מיוס, המשמש כיועץ מיוחד ל-WFDB; מאיר ורטהיים, יו"ר הוועדה המשפטית של ה-WFDB; ומכובדים נוספים.

 

בורסת יהלומים כנס נשיאים
צילום: ISDE

נשיא הבורסה, יורם דבש, פתח את הכנס, ואמר כי "הכנס העולמי שם דגש על עולם הדיגיטל ושיווק היהלומים בפלטפורמות מתקדמות ברשתות החברתיות, ועליית האחוזים ברכישות התכשיטים אונליין".

 

בעקבות המפגש, כתב נשיא בורסת היהלומים בדף הפייסבוק הרשמי כי "הגעת משלחת כה מכובדת מראה את העוצמה של הבורסה הישראלית וחשיבותה. הנשיאים התרשמו מאד מהבורסה ומחדשנותה. במהלך היום, עלו נושאים חשובים דוגמת הכנת תוכנית פעולה לפדרציה, אתגרי הענף, התמודדות עם מפיצי האבנים הסינטטיות ועוד. בנוסף לכך, הפתענו את הוועדה בכך שיזמנו, הראשונים בעולם מבין הבורסות ושאר הגופים העולמיים, הפקה של שני סרטונים שיבדילו בין היהלומים הטבעיים לסינטטיות. הדבר הוחלט בישיבת הנהלה לפני כחודש. מובן כי נפיץ את הסרטונים לחברים בישראל ובכל העולם".

 

בורסות יהלומים בישראל דבש
צילום: ISDE

דבש הוסיף כי מרטין רפפורט סקר בפני הנוכחים את האתגרים העולמיים של הענף, וכי הנשיאים ערכו סיור בבורסה, כולל בחממה הטכנולוגית, בחברת השיווק מול עליבאבא ובמרכז המכרזים. "אני רואה בביקור זה חשיבות רבה הממצב את הבורסה בישראל כאחת המובילות בעולם" סיכם נשיא הבורסה. 

 

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן