DSC 8990 1 1

ארנון יובל נבחר ליו"ר מכון היהלומים הישראלי

מועצת המנהלים של מכון היהלומים הישראלי בחרה בארנון יובל לתפקיד היו"ר. יובל יחליף את יורם דבש, שעזב את תפקידו בשבוע שעבר.

 

ארנון יובל, יהלומן דור שני, הוא שותף בחברת ש. יובל ושות' (S.Juwal & Co), שהוקמה לפני מעל 40 שנה על ידי אביו, ומנהלת עסקים ברחבי העולם. בשנת 1971, החברה קיבלה תואר יצואן מצטיין, מידי הנשיא דאז זלמן שזר. 

 

ארנון יובל מעורב מזה שנים בפעילות הציבורית בתעשיית היהלומים הישראלית. בשנת 2007, נבחר לראשונה למועצת המנהלים של מפעלי בורסת היהלומים הישראלית, הזרוע הכלכלית של בורסת היהלומים הישראלית. הוא ממשיך לכהן כחבר במועצת המנהלים, ועומד בראש ועדות הביטוח והמיסוי. יובל גם כיהן כסגן נשיא בורסת היהלומים הישראלית, וכן כיו"ר ועדת הגלם.

 

עם בחירתו לתפקיד, אמר ארנון יובל כי "זהו כבוד גדול לכהן כיו"ר מכון היהלומים הישראלי, וכן אחריות גדולה. אנחנו יוצאים מימים קשים מאוד, ולמרות שתעשיית היהלומים הישראלית התאוששה, יש על הפרק עדיין נושאים רבים שעלינו לטפל בהם. מכון היהלומים אחראי לכמה פעילויות חיוניות להצלחתה של תעשיית היהלומים הישראלית. אני מקווה כי המומחיות שלי כיהלומן, תאפשר לי לתרום להצלחתו של מכון היהלומים הישראלי, ואני מצפה להוביל את המכון בזמנים חשובים אלו".

 

מכון היהלומים הישראלי הוא חברה ציבורית ללא מטרות רווח, המייצגת את כל הגופים בתעשיית היהלומים הישראלית. המכון פועל לקידום וחיזוק מעמדה של ישראל כמרכז יהלומים עולמי, באמצעות יוזמות שיווקית, קמפיינים של יחסי ציבור, אירוח ביתנים לאומיים בתערוכות, ארגון ואירוח משלחות סחר, ובאמצעות הפורטל הייעודי של ענף היהלומים, israelidiamond.co.il.

 

DSC 8994 1

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן