עונת החגים תכשיטי יהלומים

NRF: המכירות בעונת החגים צפויות לרשום עלייה של 4%

פדרציית הקמעונות הלאומית (NRF) בארה"ב צופה כי המכירות הקמעונאיות בעונת החגים, בחודשים נובמבר-דצמבר, ירשמו עלייה שנתית של 3.8%-4.2% ויסתכמו בסכום שבין 272.9 ו-730.7 מיליארד דולר. על פי הדיווח ב-IDEX Online, בחמש השנים האחרונות נרשמה עלייה ממוצעת של 3.7% במכירות בעונת החגים.

 

מפדרציית הקמעונות הלאומית נמסר עוד כי המכירות אונליין ומכירות אחרות שלא בחנויות פיזיות ירשמו עלייה של 11%-14% ויסתכמו ב-162.6 עד 166.9 מיליארד דולר, לעומת 146.5 מיליארד דולר ב-2018.

 

קניון חג המולד עונת החגים ארה"ב
צילום:1000 Words / Shutterstock.com

נשיא ומנכ"ל ה-NRF, מת'יו שי (Matthew Shay), אמר בתגובה לתחזית כי "כלכלת ארה"ב ממשיכה לצמוח והוצאות הצרכנים נותרו מנוע הצמיחה העיקרי. עם זאת, נרשמת האטה ברורה בשל אי הוודאות בסוגיות של מסחר, שיעורי ריבית, גורמי סיכון גלובליים ורטוריקה פוליטית […]".

 

קניות אונליין לחג המולד
צילום: wavebreakmedia, Shutterstock.com

הכלכלן הראשי של ה-NRF, ג'ק קליינהנץ (Jack Kleinhenz), הוסיף כי "ניכר חוסר שקט כלכלי משמעותי, אך הנתונים הכלכליים הנוכחיים והמומנטום של הכלכלה מצביעים על כך שניתן לצפות לעונת חגים חזקה בהרבה מאשתקד. העלייה בשיעור התעסוקה ובשכר הממוצע מובילה לכך שלמשפחות יש יותר כסף, ואנו רואים גם מוכנות וגם יכולת להוציא כספים בעונת החגים הזו".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן