אמזון קניות אונליין אינטרנט

הנחות אונליין גרמו לצרכנים לקנות יותר בעונת החגים

"הנחות שיא פיתו את הקונים להוציא כסף בעונת החגים", כך עולה משלושה דוחות נפרדים שמפרסמות אדובה אנליטיקס (Adobe Analytics), סיילספורס (Salesforce) וג'יי פי מורגן, כך דווח ב-Diamond World.

 

על פי הדוח של אדובה אנליטיקס, המכירות אונליין בעונת החגים רשמו עלייה שנתית של 3.5% והסתכמו ב-211.7 מיליארד דולר, כאשר המבצעים וההנחות הגיעו לרמות שיא. דוח של סיילספורס קובע כי "קמעונאים שהציעו 'לקנות אונליין ולקחת בחנות' (BOPIS) בתאריכים 15-24 בדצמבר מכרו פי 7 מאלו שלא עשו זאת בתקופה זו, וההפניות מהמדיה החברתית הגיעו לשיא כל הזמנים".

 

דוח שלישי, של חברת ג'יי פי מורגן, מצביע על כך שהמכירות בבלאק פריידי וסייבר מאנדיי ב-2022 רשמו עלייה של 11% ו-9%, התאמה, לעומת שנת 2021. המכירות אונליין שעיבדה ג'יי פי מורגן במהלך בלאק פריידי וסייבר מאנדיי עלו ב-6.5% לעומת 2021, ואילו מספר העסקאות עלה ב-4.1%.

 

במצטבר, קובע הדוח כי "המכירות בבלאק פריידי וסייבר מאנדיי עלו ב-16.8% לעומת השנה שעברה, ומספר העסקאות עלה ב-14.2% לעומת התקופה המקבילה אשתקד". 

 

חיפוש באינטרנט
צילום: sondem

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן