עונת החגים תכשיטי יהלומים

NRF: חסכונות של 2.5 טריליון דולר יגדילו את המכירות בעונת החגים

התחזית להוצאות שיא בעונת החגים הקרובה בארה"ב מקבלת דחיפה חזקה בזכות סכום מצטבר של 2.5 טריליון דולר שחסכו הצרכנים, בזמן ששהו בסגרים במהלך מגפת הקורונה, כך קובעת פדרציית הקמעונות הלאומית (NRF), כפי שדווח ב-IDEX Online.

 

פדרציית הקמעונות הלאומית צופה כי המכירות הקמעונאיות בעונת החגים (נובמבר-דצמבר) של שנת 2021 יצמחו בשיעור של בין 8.5% ו-10.5% לעומת 2020, ויסתכמו בסכום של בין 843.4 מיליארד דולר ל-859 מיליארד דולר.

 

חנויות תכשיטים קרטייה שומה
צילום: IR Stone / shutterstock.com

הכלכלן הראשי של פדרציית הקמעונות הלאומית, ג'ק קליינהנץ (Jack Kleinhenz), מסר כי "כמה גורמים חוברים יחד, ומשפיעים משמעותית על התחזית לעונת החגים, אך ברור כי המצב הכלכלי של משקי הבית הם נקודת אור בהווה חסר הוודאות. הצרכנים נכנסים במצב מצוין לחודשים האחרונים של השנה, ומוציאים כסף כי הם יכולים לעשות זאת".

 

קניון חנויות תכשיטים קורונה
צילום: Syda Productions / shutterstock.com

קליינהנץ הסביר כי החסכונות בהיקף של כ-2.5 טריליון דולר, שצברו צרכנים במהלך המגיפה, יגדילו את היקף ההוצאות. כמו כן, ציין כי "ההכנסה גדלה, שכן יש יותר מקומות עבודה, יותר שעות עבודה, ושכר גבוה יותר, המשקפים את התחרות של עסקים על עובדים במהלך המחסור הנוכחי בכוח אדם. מידת העושר של משקי הבית הגיע לשיא חדש ברבעון השני (הנתונים העדכניים ביותר שפורסמו), מה שהגביר עוד את אמון הצרכן".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן