התורים בכניסה לתערוכת הונג קונג יוני 2019

גדול יותר, פעיל יותר: סיכום הפעילות בביתן הישראלי בתערוכת הונג קונג

 

תערוכת התכשיטים, היהלומים ואבני החן בהונג קונ נערכה בסוף השבוע החולף (20-23 ביוני) במרכז הכנסים והתערוכות בהונג קונג. הביתן הישראלי כלל ביתנים של כ-30 מציגים ישראלים, ואת ביתן מכון היהלומים, והפעם בעיצוב חדש. בביתן המכון הוצבו לנוחות המבקרים מסופים של Get-Diamonds, שסייעו למבקרים לאתר את היהלומים שהם מחפשים, בקרב המציגים הישראלים. כמדי תערוכה בשנה האחרונה, תיעדו אנשי המכון את הנעשה בביתן בזמן האירוע, והתוצאה לפניכם. 

 

ביתן מכון היהלומים בתערוכת הונג קונג יוני 2019
צילום: מכון היהלומים הישראלי

אחד החידושים המרעננים בתערוכה השנה היה עגלות צילום ניידות לתכשיטים ויהלומים. את עגלות הצילום הניידות הפעילו דיילות שעברו בין הביתנים, ואפשרו למשתתפים לצלם בחינם יהלומים ותכשיטים ישירות למכשיר הסמארט-פון. 

 

צילום יהלומים
צילום: מכון היהלומים הישראלי

התערוכה התקיימה השנה על פני 4 קומות, שבהן הוצגו תכשיטי יוקרה, יהלומים ואבני חן בתפזורת, תכשיטי אופנה, ציוד ועוד. ניכר השנה כי השטח המוקדש לתכשיטי יוקרה גדל, ואירח יותר מציגים.

 

אסיה היא השוק השני בגודלו לייצוא יהלומים מלוטשים מישראל, עם כ-30% מכלל הייצוא הישראלי, בעיקר להונג קונג. יהלומים מישראל מיוצאים גם לסין, הודו, תאילנד, סינגפור, טייוון, יפן ועוד.

 

תערוכת הונג קונג יוני 2019 ביתן המכון
צילום: מכון היהלומים הישראלי

מארגני התערוכה חששו לפני פתיחתה מהשפעת האירועים האחרונים על הצלחת התערוכה. בשבועות האחרונים, ניכרת מתיחות בהונג קונג, על רקע הפגנות המוניות נגד חוק ההסגרה, שיאפשר להסגיר מבוקשים לסין, כדי שיישפטו בה. בהפגנה הגדולה ביותר עד כה השתתפו מעל מיליון בני אדם. בעקבות המחאות החליטה מנהיגת הונג קונג, קארי לאם, לדחות לעת עתה את קידום החוק, שנתפס באי כניסיון מצד סין לספח את העיר האוטונומית.

 

לתמונות נוספות מתערוכת הונג קונג, אתם מוזמנים לעקוב אחר דפי הפייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין של מכון היהלומים. 

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן