שרשרת יהלומים בקמפיין לקידום יהלומים טבעיים של DPA

לקראת עונת החגים : DPA משיק קמפיין יהלומים חדש

https://youtu.be/FqeQmKksRck

 

איגוד מפיקות היהלומים (DPA) חשף החודש את "מסע היהלום" ("The Diamond Journey") – סדרת הפרסומות החדשה בקמפיין Real is Rare, Real is a Diamond שמוביל האיגוד. הנושאים המרכזיים של הקמפיין – אהבה, חיבור וירושה – מוצגים בסרטוני וידאו מושקעים ובפרסומות אחרות המציגות את הטרנספורמציה שעוברים יהלומי גלם, עד לשיבוצם בתכשיטי יהלומים.

 

מאיגוד מפיקות היהלומים נמסר כי הקמפיין החדש מציג "סיפור קולנועי חסר תקדים" על מסעו של היהלום הטבעי, מיצירתו במעבה האדמה ועד לשיבוצו בתכשיט היהלומים המוגמר. במרכז הקמפיין, הופק סרטון בן 3 דקות המראה כיצד נוצר יהלום גלם, ולאחר מכן את המסלול שהוא עובר עד לשיבוצו בטבעת יהלום, שהיא "הייצוג האולטימטיבי של אהבה, מחויבות ורגעים משמעותיים".

 

טבעת יהלום בקמפיין היהלומים הטבעיים של DPA
צילום: DPA

מנכ"ל ה-DPA, ז'אן-מארק ליברהר (Jean-Marc Lieberherr), מסר כי מחקר העלה שרוב הצרכנים לא מודעים לעובדה כי יהלום הוא הדבר העתיק ביותר שיהיה אי פעם בבעלותם; "זהו מסר חזק שמהדהד", הסביר ליברהר, "וזהו המסר שהקמפיין מוביל, עם השורה ‘Three Billion Years in the Making’, המופיעה בכל הפרסומים, בחלק מהמקרים לצד השורה ‘Before there was life, there were diamonds’.

 

הקמפיין כולל סרטוני וידאו נוספים באורך 60 שניות, 30 שניות ו-15 שניות, לצד סרטונים קצרים יותר וצילומי סטילס, שעל אחד מהם מופיעה טבעת אירוסין מזהב צהוב, המשובצת ביהלום קושן שמשקלו 2 קרט.

 

תכשיטי יהלומים חנות תכשיטים
צילום: Kwangmoozaa / shutterstock.com

הקמפיין פונה בעיקר לצעירים בני 21-39, והושק ב-15 באוקטובר במגזינים מובילים כמו ניו יורק טיימס וספורטס אילוסטרייטד. במקביל, הוא מקודם רבות במדיה החברתית, בעיקר באינסטגרם, פייסבוק ויוטיוב. במקביל, איגוד מפיקות היהלומים כבר רכש רצועות פרסום במהלך אוקטובר, למשחקי NFL, סרטים לעונת החגים, ועוד. 

 

קמפיין "Real is Rare. Real is a Diamond" הושק לראשונה ב-2016. בקיץ האחרון, איגוד מפיקות היהלומים השיק את הקמפיין בסין, ופנה למילניאלס המקומיים בטלוויזיה, בדיגיטל ובמדיה החברתית, כשהוא מציג "[…] יהלומים כסמל אמיתי לאהבה, המעורר דאגה, רוך והתחשבות".

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן